کد خبر : 1578235 | 01 دی 1397 ساعت 23:55 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر سلتا

والورده: هماهنگی آلبا و مسی بی نقص است

بارسا سال 2018 را با برتری 2-0 بر سلتا و با صدرنشینی به اتمام رساند.

والورده: هماهنگی آلبا و مسی بی نقص است

به گزارش "ورزش سه"، هر دو گل بارسا در نیمه اول و توسط مسی و دمبله به ثمر رسید. گل مسی بازهم روی پاس آلبا حاصل شد تا یک بار دیگر ثابت شود که این دو چه هماهنگی فوق العاده ای با یکدیگر در زمین دارند.

با این پیروزی بارسا با سه امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو صدرنشین باقی ماند.

 

 

1365799

 

 

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« در نیمه اول به خوبی توانستیم نظم دفاعی سلتا را به هم بزنیم و در هر حرکت به نظر می رسید می توانیم به گل برسیم. هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان سلتا بود؛ ضمن اینکه می دانستیم حریف با توجه به هافبک ها و مهاجمان خوبی که در اختیار دارد، به فکر ضد حملات است و در دفاع مراقب و گوش به زنگ بودیم. 

از نیمه دوم چندان راضی نیستم چرا که کند بودیم و سلتا موقعیت های بیشتری داشت. نیمه دوم دقیقا حس بازی با ویارئال به من دست داد. در هر صورت مهم کسب پیروزی بود و خوشحالیم.»

 

 

1366028

 

 

مسی-آلبا:« با درک ویژگی های تیم های مقابل و با وجود اینکه رقبا به خوبی نسبت به حرکات آلبا و مسی آگاه هستند؛ اما این همکاری در هر بازی ادامه دارد و بی نقص پیش می رود. امیدوارم همینطور نیز ادامه داشته باشد و به کار ما بیاید.»

 

دمبله به جای کوتینیو:« دمبله بازیکنی است که گل می زند، می جنگد و در زمین دوندگی خوبی دارد. نسبت به او توقعات زیادی داریم. امیدوارم تصمیماتی که در زندگی ورزشی اش می گیرد خوب و درست باشد و سال آینده، سال بهتری هم برایش باشد. کوتینیو هم بازیکنی است که روی او حساب می کنم و بازی های زیادی در ادامه فصل در انتظارش خواهد بود.»

 

 

1366020

 

 

صدرنشین زمستانی و فاصله 8 امتیازی با رئال:« هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیمانده است. رقبایی جدی داریم و باید توجه داشت که رئال یک بازی عقب افتاده دارد و رقیب مهمی برای ماست. از الان چیزی قابل پیش بینی نیست.»

 

برگشت به تمرینات:« یک هفته استراحت می کنیم و از 30 دسامبر تمرینات از سر گرفته می شود و روزی دو جلسه تمرین انجام خواهیم داد. بازیکنان غیر اروپایی دیرتر و دوم ژانویه به تمرینات بر می گردند.»

 

دیدگاه‌ها