کد خبر : 1578359 | 02 دی 1397 ساعت 14:33 | 84K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه سپاهان به جذب الحاجی گرو

باشگاه سپاهان خبرهایی که در مورد جذب الحاجی گرو توسط امیرقلعه نویی شنیده می شود را تکذیب کرد.

واکنش باشگاه سپاهان به جذب الحاجی گرو

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی گروه مهاجم نیجریه‌ای نیم فصل اول آبی پوشان پایتخت، علیرغم اینکه با کارنامه خوبی به ایران آمده بود، نتوانست نمایش های خوبی با استقلال داشته باشد و فقط یک گل برای این تیم از روی نقطه پنالتی ثبت کرد.


صحبت های گرو پس از جدایی از استقلال که اعلام کرده بود، امیرقلعه نویی او را می خواهد و همینطور علاقه سرمربی سپاهان به مهاجمان تنومند که قدرت سر زنی و شم گلزنی بالا دارند، سبب شد تا عده ای گرو گزینه احتمالی سپاهان در نیم فصل بدانند ولی رضا فتاحی سرپرست سپاهان این موضوع را تکذیب می کند.


رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" درباره شایعاتی که در مورد جذب گرو وجود دارد، توضیح داد :« نه به هیچ وجه صحبت ها و خبرهایی که در این مورد منتشر می شود، صحت ندارد. ما در پست مهاجم هدف، استنلی کی روش را در اختیار داریم و طبیعتا جذب مهاجمی که خصوصیاتی مشابه به مهاجم فعلی ما دارد، هیچ توجیهی ندارد و در لیستی که توسط سرمربی تیم هم در اختیار باشگاه قرار داده شده، نامی از گرو وجود ندارد.»

 

فتاحی در مورد بازیکنان مورد نظر باشگاه برای پنجره تابستانی هم افزود: « آقای قلعه نویی لیستی در اختیار ما قرار داده ولی اجازه بدهید زمانی که با بازیکنان مورد نظر به توافق رسیدیم، آن را رسانه ای کنیم.»

 

دیدگاه‌ها