کد خبر : 1578411 | 02 دی 1397 ساعت 18:40 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

برد پُر گل ترابزون اسپور با حسینی و امیری

دو ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در جریان برتری این تیم مقابل ریزه اسپور به میدان رفتند.

برد پُر گل ترابزون اسپور با حسینی و امیری

به گزارش ورزش سه، در ادامه مسابقات هفته هفدهم و پایانی دور رفت سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که همانند دیدار اخیر جام حذفی سید مجید حسینی را در خط دفاعی و وحید امیری را به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم سنول گونش میزبان ریزه اسپور قعر جدولی بود.

 

یاران حسینی و امیری که در دو دیدار گذشته جام حذفی و چهار مسابقه اخیر سوپر لیگ ترکیه هیچ باختی نداشتند، امروز هم به این روند شکست‌ناپذیری ادامه دادند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک برابر ریزه اسپور به برتری برسند تا ۲۹ امتیازی شده و در پایان نیم‌فصل، جایگاه چهارم جدول را حفظ کنند.

 

سید مجید حسینی که با وجود دو حضور ثابت در دیدارهای جام حذفی یک گل به ثمر رسانده و روی یک گل دیگر تاثیر گذاشته، در چهار هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه در ترکیب ترابزون اسپور نبود، امروز مجددا از ابتدا برای تیمش مقابل ریزه اسپور به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

 

وحید امیری، دیگر ستاره ایرانی ترابزون اسپور هم که آخرین بار در هفته نهم، در ترکیب مسابقات سوپر لیگ این تیم بود، پس از درخشش در جام حذفی و به ثمر رساندن یک گل و تاثیرگذاری روی دو گل دیگر، امروز به‌عنوان یار اصلی وارد زمین شد و ۷۸ دقیقه در زمین حضور داشت.

 

1366220

دیدگاه‌ها