کد خبر : 1578477 | 03 دی 1397 ساعت 08:28 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اردوهای خوب همیشه در هانوفر بوده است

باقری: در هند شانس کسب سهمیه داریم

ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: رکوردهای ما خوب است و این شانس را داریم در مسابقات جهانی هند سهمیه بگیریم.

باقری: در هند شانس کسب سهمیه داریم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، ملی‌پوشان تیراندازی ایران در تفنگ و تپانچه این روزها در مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده شوند. ملی‌پوشان قرار است قبل از مسابقات جهانی هند، اردویی را در هانوفر داشته باشند.

 

*رکوردهای خوبی داریم

 

حسین باقری ملی‌پوش تفنگ ایران درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، گفت: اردوهای ما در حال برگزاری است و شرایط خوب است. رکوردهای خوبی هم داریم اما اگر بتوانیم قبل از مسابقات اصلی در چند مسابقه شرکت کنیم تا آمادگی‌مان بالاتر برود، نتیجه مطمئن‌تر کسب می‌شود و راحت‌تر می‌توانیم به هدف برسیم.

 

*همیشه اردوهای خوب ما در هانوفر بوده

 

وی درباره برگزاری اردوی هانوفر برای به روز کردن سلاح‌ها و تهیه فشنگ، اظهار داشت: بله گفته‌اند قرار است اردویی داشته باشیم حالا باید ببینیم چه می‌شود. همیشه اردوهای خوب ما در هانوفر بوده و همان طور که شما گفتید همه سلاح‌ها را به روز می‌کنیم همه فشنگ تهیه می‌شود.

 

*مهمات فوت کوزه‌گری است

 

ملی‌پوش تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی ایران بتواند در مسابقات جهانی هند سهمیه کسب کند یا ممکن است کسب سهمیه در مسابقات آخر کسب شود، تصریح کرد: ما در هند هم شانس کسب سهمیه داریم. کلیات خوب است. ما اساس کار را انجام می‌دهیم و ورزشکاران زحمت می‌کشند اما مواردی مثل مسابقات بین‌المللی و مهمات فوت کوزه‌گری است.

 

*نمی توانیم ذهنمان را گول بزنیم

 

باقری همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه ما همیشه در مسابقات مختلف فینالیست‌هایی داشته‌ایم اما تعدادی از آنها در کسب مدال ناکام بوده‌اند، عنوان کرد: فینال شرایط خاص خودش را دارد. باید ورزشکار در شرایط مسابقه باشد، فضا را حس کند، تا بتواند در مسابقه اصلی با اعتماد به نفس بالا رقابت کند. وقتی در اینجا تمرین می‌کنیم نمی‌توانیم ذهن را گول بزنیم و بگوییم الان در مسابقات جهانی هستی!

 

*با نان و پنیر وضعیت همین است

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود تمرینات ورزشکاران تیراندازی خشک برگزار می‌شود، یادآور شد: وقتی یک نفر نمی‌تواند غذای کامل بخورد، نان و پنیر می‌خورد؛ تیراندازی هم همین است. تمرینات خشک هم به این دلیل برگزار می‌شود که بدن توانایی‌اش را از دست ندهد اما با تمرینات خشک نمی‌توانم تکنیک، تاکتیک و آمادگی روحی را داشت. 

دیدگاه‌ها