کد خبر : 1578488 | 03 دی 1397 ساعت 10:08 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان انتظار ۱۰ ساله ستاره سابق تاتنهام

جرمین دفو ملی‌پوش سابق انگلیس و ستاره سابق تاتنهام بعد از 10 سال سرانجام موفق شد مدال طلای قهرمانی در رقابتهای جام اتحادیه 2008 را دریافت کند.

پایان انتظار ۱۰ ساله ستاره سابق تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، جرمین دفو ستاره سابق باشگاه تاتنهام و تیم ملی انگلستان که در فصل 2007-2008 در ابتدای فصل با پیراهن تاتنهام در رقابتهای جام اتحادیه شرکت کرده و برای این تیم گلزنی کرده بود به دلیل انتقال به پورتسموث در ماه ژانویه نتوانست در قهرمانی تاتنهام در جام اتحادیه که یک ماه بعد بدست آمد مشارکت داشته باشد.

 

جرمین دفو در رقابتهای لیگ کاپ آن فصل برای تاتنهام نقش موثری داشت ولی او در فرصت نقل و انتقالات ژانویه لندن را ترک کرده و به پورتسموث پیوست. وقتی حدود یک ماه بعد تاتنهام در فینال جام اتحادیه توانست چلسی را 2-1 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد دفو در میدان حضور نداشت.

 

1366313

 

 

دفو به همین خاطر در سال 2008 نتوانست مدال طلای قهرمانی در جام اتحادیه را بدست آورد اما بعد از گذشت 10 سال از آن روزها سرانجام به دلیل نقش مهمی که او در قهرمانی تاتنهام در جام اتحادیه 2008 داشته مدال طلای قهرمانی آن رقابتها از سوی باشگاه تاتنهام به او اهدا شد. هر چند دفو می‌گوید این بار نگران است که مادرش مدال طلای او را گم کند.

 

جرمین دفو بعد از انتشار این خبر گفت:" خبر فوق‌العاده‌ای است. ولی مطمئنم مادرم مدال طلای من را گم می‌کند. چون عادت دارد هر چه می‌بیند بردارد و جایی قایم کند که بعد یادش برود. من با اینکه در فینال آن سال جام اتحادیه بازی نکردم ولی تک تک بازی‌های تاتنهام را به خاطر دارم. این برای من که دیگر فوتبال را کنار گذاشته‌ام اتفاق مهمی است".

 

دیدگاه‌ها