کد خبر : 1578557 | 03 دی 1397 ساعت 11:53 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی یوونتوس

وبسایت ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد که یوونتوس قصد دارد روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

لوکاکو، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان 7 سال اخیر سری آ قصد دارد مهاجم بلژیکی را به جای ماریو مانژوکیچ 32 ساله جذب کند. لوکاکو در این فصل، در 22 بازی برای یونایتد، 6 گل به ثمر رسانده است و روند نزولی نسبت به فصول گذشته طی کرده است.

 

مهاجم 25 ساله در دیدار اول اوله گونار سولسشر که با برتری 5-1 یونایتد به پایان رسید، به علت مصدومیت غایب بود ولی او تنها بازیکن منچستریونایتد نیست که در رادار باشگاه تورینی قرار گرفته است.

 

 

1366383

 

 

دیلی میل معتقد است که هفته گذشته، مینو رایولا، ایجنت پوگبا نیز مذکراتی با یوونتوس انجام داده ولی یونایتد قصد فروش او را ندارد. رایولا حتی درباره حقوق و پاداش‌های قرارداد پوگبا با یوونتوس مذاکره کرده و بیانکونری ها قصد دارند بار دیگر او را به تورین بازگردانند.

 

 

1366311

 

 

یوونتوس همچنین از جمله باشگاه‌هایی بود که نگاهی به جذب آنتونی مارسیال داشت. به علاوه، متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی یونایتد نیز مدنظر یووه قرار داشت و صحبت‌هایی درباره این انتقال، در ماه می انجام شده بود.

 

با این وجود، به نظر می‌رسد که تلاش یووه برای به خدمت گرفتن لوکاکو، جدی تر از دیگر گزینه هاست و باید دید سرانجام این انتقال به کجا خواهد رسید و آیا بیانکونری ها می‌توانند مهاجم بلژیکی را راضی کنند در تابستان آینده راهی تورین شود و با ستاره های تیم آلگری هم بازی شود یا نه.

دیدگاه‌ها