کد خبر : 1578592 | 03 دی 1397 ساعت 14:55 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

روشن: بزرگترها همیشه باید کوتاه بیایند

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید علی سامره از او عذرخواهی کرد و اختلاف آنها تمام شد.

روشن: بزرگترها همیشه باید کوتاه بیایند

به گزارش ورزش سه، علی سامره و حسن روشن از زمانی که در آکادمی باشگاه استقلال با هم فعالیت می کردند با هم اختلاف داشتند ولی چند روز پیش با پادرمیانی علیرضا منصوریان این دو اختلاف ها را کنار گذاشتند.


حسن روشن در مورد این اتفاق به ورزش سه گفت: ایشان شکایت کرده بود،  دادگاه رفتیم و یک سال پیگیر بودیم که در نهایت علی سامره محکوم شد.


او ادامه داد: مساله ایرج دانایی فر که پیش آمد تصمیم گرفتیم اختلاف ها را کنار بگذاریم، ایشان  پیش من آمدند و معذرت خواهی کردند که من هم گفتم خدا ببخشد. قاضی پرونده ما انسان خیلی خوبی بود و کمک کرد این اتفاق بیفتد. در این مسائل هم بزرگ ترها همیشه کوتاه آمده اند و من هم مشکلی نداشتم و عذرخواهی سامره را قبول کردم.

 

روشن در مورد شرایط استقلال و عملکرد خوب این تیم در بازی های پایانی نیم فصل اول هم گفت: خیلی خوب که نه ولی شرایط استقلال روبه رشد است. باید ببینیم در ادامه آیا این تیم می تواند روند خوب خود را مثل فصل گذشته بدست بیاورد یا نه.


او در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: برای تیمی که خیلی خوب خودش را ترمیم کند کار سختی نیست ولی باید دید باشگاه استقلال چه بازیکنانی را در نقل و انتقالات جذب می کند.

دیدگاه‌ها