کد خبر : 1578593 | 03 دی 1397 ساعت 14:22 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پدر مارکوس یورنته:

یک ماه قبل اطمینان داشتیم که از رئال خواهد رفت

رئال مادرید حالا یک ستاره نوظهور در خط میانی خود دارد که مارکوس یورنته نامیده می شود.

یک ماه قبل اطمینان داشتیم که از رئال خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت کاسیمیرو بسیاری گمان می بردند که رئال در خط میانی به مشکل برخورد خواهد کرد. در زمان زیدان و لوپتگی هر زمان کاسیمیرو در دسترس نبود، کروس یک خط عقب تر می آمد اما سولاری ترجیح داد به یورنته اعتماد کند و حالا پاسخش را نیز به بهترین شکل گرفته است.

در یکی دو ماه اخیر یورنته از بهترین های رئال بوده و اوج درخشش برابر رم و بازی دو روز پیش در فینال جام جهانی باشگاه ها برابر العین بود که یکی از چهار گل رئال را نیز به ثمر رساند.

 

 

1364424

 

 

پاکو یورنته، پدر مارکوس به کادنا سر گفت:« تا همین یک ماه و نیم پیش مطمئن بودیم که مارکوس در زمستان رئال را ترک خواهد کرد اما فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و در یک لحظه همه چیز تغییر می کند. اصلا فکرش را نمی کردیم مارکوس در ایده های سولاری جای داشته باشد.

او در خانواده ای فوتبال بزرگ شده و زمانی که از الاوس به رئال برگشت و مدت ها نیمکت نشین شد، همواره من و عمویش کنارش بودیم و به او روحیه می دادیم تا خودش را نبازد. به وی توصیه می کردیم که هر روز سخت تمرین کند؛ حتی اگر در ترکیب قرار نگیرد و حالا مزدش را گرفته است. برابر رم عالی و مثل یک بازیکن باتجربه بود و در جام جهانی باشگاه ها نیز کاملا اعتماد به نفس در بازی اش مشخص بود.»

 

 

دیدگاه‌ها