کد خبر : 1578618 | 03 دی 1397 ساعت 16:10 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

افشای علت درگیری لفظی مودریچ و لوکاس

پس از اتمام بازی نهایی جام جهانی باشگاه ها، دوربین ها تصاویری از تنش لفظی بین مودریچ و لوکاس واسکز شکار کردند.

افشای علت درگیری لفظی مودریچ و لوکاس

به گزارش "ورزش سه"، شنبه در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی در امارات متحده‌ی عربی شاهد جدال تیم العین این کشور و کهکشانی‌های رئال مادرید در فینال جام باشگاه‌های جهان بودیم. رئال در این بازی همانطور که انتظار می‌رفت با ارائه‌ی یک بازی برتر موفق شد تیم اماراتی را با نتیجه‌ 4-1 از پیش رو بردارد و جام قهرمانی را تصاحب کند. اما بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، ماجرایی که بین دو ستاره رئال مادرید اتفاق افتاد توجه‌ها را به خود جلب کرد و خبرساز شد.

 

 

1366451

 

 

درحالیکه بازیکنان رئال ماردید به دنبال همدیگر می‌گشتند تا یکدیگر را به آغوش بکشند و سپس به سراغ بازیکنان حریف رفته و با تیم داوری دست بدهند، لوکاس واسکز و لوکا مودریچ یک لحظه در حال درگیری لفظی دیده شدند، جر و بحثی که مدت نسبتاً طولانی‌ای ادامه داشت.

هر دو بازیکن در حالتی شبیه به جر و بحث با هم روبرو می‌شوند درحالیکه چند نفر از هم‌تیمی‌هایشان از جمله ناچو از نزدیک و با تعجب شاهد درگیری لفظی این دو ستاره هستند. البته با اینکه چهره هر دو ستاره رئال در تصاویر تلویزیونی جدی و ناراحت به نظر می‌رسد ولی در نهایت قائله ختم به خیر می‌شود.

 

امروز آاس ادعا کرد که همه چیز با شوخی لوکاس واسکز شروع شده است. مهاجم جوان رئال از مودریچ به این خاطر که در یک صحنه به او پاس نداده، کمی عصبانی بود ولی نه با لحنی تند که به شوخی و البته با چاشنی دشنام، حرفی به مودریچ می زند که خشم ستاره کروات را باعث می شود. 

مودریچ بدون توجه به اینکه لوکاس قصد شوخی داشته، با وی به جر و بحث می پردازد و البته دقایقی بعد همه چیز ختم به خیر می شود.

دیدگاه‌ها