کد خبر : 1578624 | 03 دی 1397 ساعت 16:24 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: دو بار وسوسه شدم به میلان برگردم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از وسوسه شدن خود برای قبول دوباره هدایت تیمی که با آن فاتح اروپا شد سخن گفت.

آنچلوتی: دو بار وسوسه شدم به میلان برگردم

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی فاش کرد که او دو بار تا آستانه بازگشت به تیم فوتبال میلان پیش رفته بود که دومین مورد آن فصل گذشته پس از اخراج شدن از بایرن مونیخ بوده است.

 

 

1347426

 

 

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی که دو بار با روسونری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و با این تیم یک بار هم اسکودتو را کسب کرد، در گفت و گو با نشریه کویره دلاسرای ایتالیا، راجع به بازگشت احتمالی‌اش به میلان گفت:« من دو بار به بازگشت به میلان نزدیک شدم. زمانی که رئال مادرید را ترک کردم (سال 2015) آدریانو گالیانی (نایب رئیس پیشین باشگاه میلان) برای برگردان من تلاش کرد اما من آن زمان از ناحیه کمر دچار مشکلی شده بودم و در حال سپری کردن دوره درمانم بودم. دومین بار هم زمانی بود که بایرن مونیخ را ترک کردم و مارکو فاسونه (مدیر اجرایی پیشین باشگاه میلان) به من پیشنهاد بازگشت به این تیم را داد.»


کارلتو برخلاف اکثر مربیان شخصیت آرام و خونسردی دارد و در واقع به خونسرد بودن معروف است. او در پاسخ به این سؤال کوریره دلاسرا مبنی بر اینکه چه نوع بازیکنانی او را عصبانی می‌کنند، گفت:« آن دسته از بازیکنانی که بازی نمی‌کنند و بعد هم تمرینات‌شان را بد انجام می‌دهند باعث می‌شوند من از کوره در بروم. من عصبانیت آنها را درک می‌کنم اما بد تمرین کردن‌شان را نه. این نشانه خودخواهی آنهاست چون به کل تیم ضربه می‌زنند.»

 

دیدگاه‌ها