کد خبر : 1578691 | 03 دی 1397 ساعت 20:32 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: شکست دادن یووه هدف دوری برای ماست

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی مدعی شد که عبور از یوونتوس هنوز گام بسیار بلندی برای ناپولی به حساب می‌آید.

آنچلوتی: شکست دادن یووه هدف دوری برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در سه فصل اخیر، با هدایت مائوریزیو ساری توانست در بین سه تیم برتر سری آ کار را به پایان برساند و دو بار پایین تر از یووه نایب قهرمان شد. آنچلوتی  در تابستان جانشین ساری شد و او نیز عملکرد خوبی داشته ولی تیمش 8 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. حال آنچلوتی مدعی شد که رسیدن به یووه گام بلندی برای آنهاست و این هدف برایشان زود است.

 

 

1366532

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم هر کدام از ما باید خودمان به خودمان انگیزه بدهیم نه اینکه با دیگران مقایسه شویم . اگر می‌خواهید به لئو مسی تبدیل شوید، بنابراین مسیرتان به ژنتیک هم بستگی دارد ولی می‌توانید سخت تلاش کنید تا هر روز بهتر از قبل باشید. در مورد ترکیب تیم هم همین است. اگر بگویم که هدف ما شکست و عبور از یووه است، باید گفت که این هدف برای ما بسیار دور است.من اینجا هستم که پیروز شویم. هدف ما این است که تیمی بسازیم که تا پایان فصل بجنگد."

 

آنچلوتی درباره بازگشت به میلان گفت:" دوبار به بازگشت به این تیم نزدیک بودم. وقتی رئال را ترک کردم، گالیانی به دنبال من بود ولی کمر من مشکل پیدا کرده بود. یک بار دیگر هم وقتی بایرن را ترک کردم، فاسونه به دنبال جذب من بود."

دیدگاه‌ها