کد خبر : 1578772 | 04 دی 1397 ساعت 11:43 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

از مدیریت قبلی تراکتورسازی شکایت کردم

عشوری: آماده بازگشت به فوتبال هستم

هافبک سابق تراکتورسازی و ذوب آهن اعلام کرد آماده بازگشت به فوتبال شده است.

عشوری: آماده بازگشت به فوتبال هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، سینا عشوری را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران طی سال های گذشته دانست. هافبک سابق ذوب آهن وقتی گرفتار ماجرای کارت های پایان جعلی شد، اجبارا به تراکتورسازی رفت تا دوران سربازی اش را سپری کند. او در تراکتورسازی توانست بازی های خوبی انجام دهد اما پارگی رباط صلیبی کارش را سخت کرد.


عشوری در بازگشت به میادین اختلافاتی با مدیران پیشین باشگاه تراکتورسازی پیدا کرد و به همین خاطر نتوانست در لیگ هجدهم پیراهن هیچ تیمی را برتن کند.


عشوری که از سوی مسئولان سابق تراکتورسازی قراردادش به طور یک طرفه فسخ شده، خواهان رسیدگی به این موضوع است و به همین خاطر شکایتی را تنظیم کرده است. او به ایلنا می گوید: «شکایتم را که از تراکتورسازی بابت طلب دو فصل قبلم انجام داده‌ام و منتظر اعلام رای هستم. بعد از مشکلاتی که با آقای آجورلو داشتم و همه هواداران می‌دانند که حق با من است مجبور شدم از این تیم شکایت کنم. البته شکایت من به مدیریت قبل ازآقای زنوزی بر می‌گردد و از طریق قانون کارم را پیش می‌برم. آجورلو به من گفته بود که قراردادت را با بخشیدن نیمی از پولت فسخ کن و به هیچ‌کس هم چیزی نگو که من این موضوع را قبول نکردم.»


هافبک سابق تراکتورسازی اما در اندیشه بازگشت به فوتبال از نیم فصل دوم است: «با اعتقادی که به خودم و فوتبالم دارم قطعا نیم فصل با قدرت بازخواهم گشت. در حال حاضر در زمین ذوب‌آهن با همکاری آقاسعید آذری تمرینات اختصاصی‌ام را دنبال می‌کنم تا به زودی با انتخاب تیم آینده‌ام از بین گزینه‌هایی که وجود دارد خودم را برای یک شروع خوب در ادامه لیگ آماده کنم. متاسفانه تراکتورسازی در حق من جفا کرد اما برای جبران کاملا آماده هستم.»


عشوری در پایان افزود: «از چند تیم پیشنهادهایی را دریافت کرده ام که به زودی یکی از انتخاب می کنم  به فوتبال برمی گردم.»

 

دیدگاه‌ها