کد خبر : 1578806 | 04 دی 1397 ساعت 13:35 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنها که به من توهین می‌کنند، هوادار واقعی پارس جم نیستند

سیف‌اللهی: تکلیفم چند روز دیگر مشخص می‌شود

هافبک تهاجمی پارس جنوبی جم می‌گوید در جلسه‌ای که با مدیرعامل و سرمربی این تیم می‌گذارد تکلیفش برای آینده روشن می‌شود.

سیف‌اللهی: تکلیفم چند روز دیگر مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تیم پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر روح‌الله سیف‌اللهی وینگر سرعتی و تکنیکی تیم مهدی تارتار حرف از جدایی به زبان آورد. او حالا با گذشت حدود 10 روز از آن مسابقه و در حالی که تمرینات پارس جنوبی بعد از چند روز از فردا آغاز می‌شود بر موضعش ایستاده و در این باره همه چیز را به آینده موکول می‌کند.


سیف‌اللهی در گفت وگو با "ورزش سه" در این خصوص عنوان کرد: من حرف‌هایم را در باره جدایی از پارس قبلا زده‌ام و الان هم چیزی تغییر نکرده است. واقعیت این است اتفاقاتی افتاده که شاید ماندنم در پارس جنوبی چندان به صلاح نباشد؛ از طرف دیگر خاطرات خیلی خوبی از حضور در جم در کنار مردم این شهر و کادرفنی و مدیریتی پارس جنوبی دارم. با این حال طی روزهای آینده با آقای تارتار و آقای رضاییان صحبت می‌کنم تا تکلیفم مشخص شود. امیدوارم هرچه به صلاح پارس جنوبی و خودم است اتفاق بیفتد.


وی ادامه داد: من دوست دارم اگر قرار به جدایی‌ام از پارس جنوبی است، این اتفاق در نهایت دوستی و رفاقت رخ بدهد. چون برای همه اعضای تیم پارس احترام قائلم و نمی‌خواهم ناراحتی از من پیش بیاید.


هافبک پارس جنوبی جم درباره اهانت‌هایی که به خاطر شادی گلش در بازی با پرسپولیس به او شد، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد که من آنها را هوادار واقعی پارس جنوبی نمی‌دانم طی روزهای گذشته به من اهانت‌های تندی انجام دادند که برایم عجیب است. البته حساب آنها را از هواداران واقعی پارس جنوبی جم جدا می‌کنم. هواداران واقعی همواره به من لطف داشتند.


سیف‌اللهی همچنین گفت: من وجدانم راحت است که هر بار برای پارس به میدان رفتم، بهترین عملکرد را از خودم به نمایش گذاشتم. همیشه هرچه در توان داشتم گذاشتم تا تیمم موفق باشد و اینکه در تیم منتخب نیم فصل اول هم از دید برنامه نود انتخاب می‌شوم نشان می‌دهد عملکردم چگونه بوده است و فکر می‌کنم نیاز به توضیح بیشتر نیست.

 

دیدگاه‌ها