کد خبر : 1578886 | 04 دی 1397 ساعت 18:57 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی پس از سه پیروزی پیاپی؛

اردن ترمز تیم کرانچار را کشید

تیم امید ایران عصر امروز در دیداری دوستانه مقابل امیدهای اردن به تساوی یک بر یک دست یافت.

اردن ترمز تیم کرانچار را کشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران پس از اردوی کیش و دو بازی دوستانه با سوریه بلافاصله به تهران بازگشت و پس از یک روز استراحت و انجام ریکاوری، تهران را به مقصد اردن و شهر امان ترک کرد.


امیدهای ایران امروز با ترکیب شهاب عادلى، امید نورافکن، عارف آغاسى، محمد مسلمى پور، علیرضا آرتا، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده لو ، مهدى مهدى خانى، مهدى قائدى، وحید نامدارى و امیر روستایى به میدان رفتند ولی در دقیقه 7 و در شرایطی که بازیکنان تیم امید انتظار دریافت گل نداشتند، اولین گل بازی را دریافت کردند. پس از این گل، شاگردان کرانچار حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند و در نهایت در دقیقه 34 روی ارسال رزاق پور و ضربه وحید نامداری به گل رسیدند؛ گلی که زودتر هم می توانست به ثمر برسد و کرانچار معتقد بود که داور اردنی عمر المعانی در برخی صحنه ها به سود تیم میزبان سوت می زند.


در نیمه دوم اولین تعویض ورود ساکی به جای آغاسی بود و در دقیقه 48 بود که یک موقعیت تک به تک توسط وحید نامداری از دست رفت.


از دقیقه 60 به بعد موج دوم تعویض های کرانچار آغاز شد و یونس دلفی به جای وحید نامداری در دقیقه 62 وارد زمین شد. در دقیقه 65 محمدرضا آزادی به جای امیر روستایی، ابوالفضل جلالی به جای قائدی (دقیقه 67)، حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه 70 وارد شد و جایگزین رزاق پور شد و در نهایت آخرین تعویض هم دره به جای آرتا بود تا سرمربی کروات تیم ملی در این مسابقه تدراکاتی 6 تعویض انجام داده باشد.


در دقایق پایانی تیم امید می توانست به گل برتری هم دست یابد ولی ضربات بی دقت بازیکنان امید مانع از تحقق این امر شد تا شاگردان کرانچار پس از کسب سه پیروزی پیاپی در دیدارهای دوستانه برابر عمان و سوریه ( 2 بار) در کسب پیروزی ناکام بمانند.

 

عکس‌ها: سهیل سعادتمندی

 

1366727

 

1366729

 

1366730

 

1366731

 

1366726

دیدگاه‌ها