کد خبر : 1579015 | 05 دی 1397 ساعت 11:13 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - ناپولی

دو تیم اینتر و ناپولی، امروز در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان پس از کسب چندین پیروزی مهم و تاثیرگذار، در چند هفته اخیر دچار مشکل شده است. آنها در 4 بازی اخیر خود، تنها 1 پیروزی به دست آورده اند ولی همچنان در رده سوم جدول قرار دارند. آبی و مشکی پوشان 33 امتیاز تا به اینجا کسب کرده اند و در تعقیب ناپولی 41 امتیازی هستند، هر چند که کار بسیار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. اینتر در یک هفته اخیر، روزهای پرالتهابی را سپری کرده است. راجا ناینگولان به خاطر بی انضباطی به صورت موقت از تیم اخراج شده و صحبت از جدایی او از جمع آبی و مشکی پوشان به میان آمده است. 

 

 

1358632

 

 

در آن سو ناپولی با 31 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. شاگردان کارلو آنچلوتی در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. از همین رو اینتر برای روبرو شدن با آنها کار سختی پیش رو خواهد داشت و کسب نتیجه مقابل تیم آماده آنچلوتی مطمئنا یکی از سخت ترین کارهای اسپالتی خواهد بود.

 

در 6 تقابل اخیر، هر تیم 2 پیروزی به دست آورده و دیگر 2 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. راجا ناینگولان تنها غایب اینتر است و حضور میراندا هنوز مشخص نیست. در آن سو، ولاد چیریچس برای ناپولی غایب خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1366853

دیدگاه‌ها