کد خبر : 1579045 | 05 دی 1397 ساعت 14:13 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک استقلال و بدشانسی بزرگ برای ستاره شدن

2 مصدومیت جزیی علیه حضور کریمی در 2 تورنمنت!

هافبک استقلال را می توان بدشانس ترین بازیکن فوتبال ایران در چند سال گذشته نامید.

2 مصدومیت جزیی علیه حضور کریمی در 2 تورنمنت!

به گزارش ورزش سه، علی کریمی در تمام اردوهای تیم ملی قبل از جام جهانی 2018 حضور داشت اما در اردوی آخر مصدومیت کمرش باعث شد از لیست مسافران این بازی ها خط بخورد، اتفاقی تلخ که باعث شد این بازیکن شانس حضور در مهمترین تورنمنت فوتبال را از دست بدهد.


کریمی اما بعد از دست دادن جام جهانی با استقلال قرارداد امضا کرد و در هفته های پایانی منتهی به نیم فصل اول نمایش بسیار خوبی داشت و همین مساله باعث شد کی روش او را به اردوی تیم ملی در قطر ببرد.


کریمی با آمادگی کامل در تمرین ها حضور داشت ولی یک مصدومیت جزیی کشاله پا باعث شد او بازی با فلسطین را از دست بدهد و نامش از لیست خارج بشود.


این اتفاق در حالی است که مصدومیت کریمی یک هفته ای درمان می شد او هیچ مشکلی برای حضور در جام ملت ها نداشت اما کی روش با توجه به نیاز به هر 23 بازیکنش در تیم ملی ریسک نکرد و نام هافبک 25 ساله استقلال را از لیست مسافران جام ملت ها هم خط زد.


علی کریمی که این روزها با درخشش خود باعث شده هواداران استقلال جدایی امید ابراهیمی را فراموش کنند، حالا با چالش جدیدی در زندگی فوتبالی اش روبرو است چراکه باید دوباره کار خود را آغاز کند و تلاش کند دوباره جای خود را در تیم ملی پس بگیرد و این بار در قامت یک ستاره خود را به جام جهانی2022 قطر برساند.


هافبک استقلال در 2 تورنمنت مهم با بدشناسی بزرگ روبرو شد ولی بی تردید این پایان کار برای او نیست و او شرایط سنی دارد که می تواند همچنان به درخشش خود در رده ملی هم ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها