کد خبر : 1579114 | 05 دی 1397 ساعت 19:26 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین تساوی فصل در بازی هجدهم

آتالانتا 2-2 یوونتوس؛ رونالدو، ناجی تیم ده نفره

یوونتوس ده نفره به لطف گل نجات بخش رونالدو توانست از زمین آتالانتا یک امتیاز ارزشمند را به خانه ببرد.

آتالانتا 2-2 یوونتوس؛ رونالدو، ناجی تیم ده نفره

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که از 17بازی قبلی خود شانزده پیروزی و تنها یک تساوی کسب کرده بود، امروز در غیاب رونالدو که روی نیمکت حضور داشت، برابر میزبانش آتالانتا قرار گرفت. تیمی که در رده نهم جدول قرار داشت.

 

بازی تازه شروع شده بود که یووه به گل رسید. دقیقه دوم روی ارسال الکس ساندرو از سمت چپ به درون محوطه جریمه آتالانتا، جیمسیتی به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا یووه به شکلی غیرمنتظره از میزبانش پیش بیفتد.

 

 

1366948

 

 

4 دقیقه بعد یوونتوس فرصت داشت تا برتری خود را دو برابر کند اما شوت محکم بنتانکور از درون محوطه جریمه پس از برخورد به دست دروازه بان و سپس تیر دروازه راهی بیرون شد تا خطر از بیخ گوش آتالانتا عبور کند.

 

میزبان که رفته رفته بر بازی مسلط  تر می شد، دقیقه 24 به گل تساوی دست یافت. پاس عمفقی گومز پشت محوطه جریمه به زاپاتا رسید. او که پشت به مدافع مستقیمش قرار داشت، با یک چرخش خوب و سپس شوت محکم پای چپ، توپ را دور از دستان شزنی درون دروازه جای داد تا همه چیز برابر شود.

در ادامه هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند ولی در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

 

1366949

 

آتالانتا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و تیم برتر زمین نشان می داد. کار برای این تیم از دقیقه 52 و با اخراج بنتانکور راحت تر شد.

هافبک اروگوئه ای یووه با خطا روی کاستانیه کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

چهار دقیقه بعد آتالانتا به گل دوم رسید. کرنر ارسالی گومز در میان تعلل مدافعان یووه در دهانه دروازه با ضربه سر زاپاتا به گل تبدیل شد تا صدرنشین خطر شکست را جدی تر از همیشه احساس کند.

 

 

1366955

 

 

پس از چند موقعیت خوب که میزبان از دست داد، یوونتوس دقیقه 78 به گل تساوی دست یافت.

رونالدو که از دقیقه 65 به جای خدیرا وارد زمین شده بود، گل تساوی را به ثمر رساند. کرنر پیانیچ با اثرگذاری کیه لینی همراه شد تا رونالدو زودتر از دروازه بان با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند. رونالدو با این گل تبدیل به اولین بازیکن تاریخ سری آ شد که در هفت بازی متوالی خارج از خانه موفق به گلزنی شده است.

 

دقیقه 89 ارسال عرضی عالی رونالدو به درون محوطه جریمه به مانژوکیچ نرسید تا بخت مناسبی برای یووه از دست برود.

یوونتوس دقیقه 90 توسط بونوچی به گل سوم رسید اما به درستی این گل آفساید اعلام شد.

 

در نهایت این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا یوونتوس در بازی شماره 18 خود، دومین تساوی فصل را تجربه کند. یووه  با 50 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.

دیدگاه‌ها