کد خبر : 1579184 | 06 دی 1397 ساعت 00:57 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-0 ناپولی: پیروزی بزرگ نرآتزوری در 90+1

اینتر در دیداری جذاب و جنجالی که دو اخراجی داشت، با گل ثانیه های پایانی لائوتارو مارتینس، 1-0 به پیروزی رسید.

اینتر 1-0 ناپولی: پیروزی بزرگ نرآتزوری در 90+1

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما در نهایت این اینتر بود که از اخراج بازیکنان حریف استفاده کرد و به پیروزی رسید.

اینتر بازی را بهتر شروع کرد و چیزی نمانده بود که ضربه هوشمندانه مائورو ایکاردی در همان ابتدای بازی، که قصد داشت توپ را از بالای سر دروازه بان حریف وارد دروازه کند، به گل تبدیل شود اما توپ به تیر برخورد کرد و پس از آن هم مِرِت توپ را به بیرون فرستاد.

پس از آن نوبت ناپلی ها بود که یک خطر جدی روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما این ضربه راهی به چهارچوب دروازه نرآتزوری پیدا نکرد.

در ادامه اینتری ها یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ناپولی ایجاد کردند اما در دقیقه 15، این تیم میهمان بود که می توانست روی یک ضد حمله به گل برتری برسد اما واکنش خوب هاندانوویچ روی شوت اینسینیه، دروازه اینتر را نجات داد.

 

1367100

 

برتری ناپولی ادامه پیدا کرد اما به موقعیت چندان خطرناکی منجر نشد. در دقیقه 31، این اینتر بود که به گل رسید اما داور به دلیل آفساید، گل ایوان پریشیچ را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول، این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند دو بار تا آستانه باز کردن دروازه میهمان پیش رفتند اما عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان ناپولی باعث شد تا این موقعیت ها از بین برود و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند اما دقایق ابتدایی این نیمه بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

ضرباهنگ بازی نسبت به نیمه اول افت محسوسی داشت و همین مسئله باعث شد تا موقعیت کمتری روی دروازه ها ایجاد شود. در دقیقه 69، روی پاس پولیتانو، پریشیچ صاحب موقعیت شد و چیزی نمانده بود که دروازه ناپولی را باز کند اما تکل عالی کولیبالی، دروازه میهمان را بسته نگه داشت.

در ادامه اینتر به تیم برتر میدان تبدیل و در دقیقه 80، شرایط برای ناپولی سخت تر شد. کولیبالی که به خاطر خطا روی پولیتانو کارت زرد دریافت کرده بود، با دست زدن برای داور، با کارت زرد دوم مواجه و از بازی اخرج شد.

اینتر از این برتری نفری استفاده کرد و چیزی نمانده بود که روی یک ضربه کرنر در دقیقه 85 به گل برسند اما واکنش عالی مرت، مانع از گلزنی ایکاردی شد.

 

 

1367098

 

در حالی که اینتری ها سخت به دنبال گل برتری بودند، چیزی نمانده بود که ناپولی در دقیقه 89، روی یک ضد حمله به گل برسند اما هاندانوویچ و پس از او آساموا، که توپ را از روی خط برگشت داد، مانع از گلزنی حریف شدند.

در حالی که به نظر می رسید بازی بدون گل به پایان خواهد رسید، این اینتر بود که سرانجام در دقیقه 90+1 به گل رسید. حرکت خوب کیتا و ارسال او، روی تیر دوم به لائوتارو مارتینس رسید و او هم با ضربه پای چپ، کار را تمام کرد.

ناپلی ها که انتظار این گل را نداشتند، به شدت عصبانی شدند و در این بین، اینسینیه به دلیل توهین به داور، با کارت قرمز مستقیم، اخراج شد. به این ترتیب، اینتر توانست با یک گل دیر هنگام، به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها