کد خبر : 1579191 | 06 دی 1397 ساعت 08:58 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید آنچلوتی: نژادپرستی باشد تیمم را بیرون می‌کشم

کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی می‌گوید دفعه بعد اگر یکی از بازیکنانش هدف توهین‌های نژادپرستانه مستمر قرار گیرد در هر بازی‌ای که باشد تیمش را از زمین بیرون خواهد کشید.

تهدید آنچلوتی: نژادپرستی باشد تیمم را بیرون می‌کشم

به گزارش "ورزش سه"،  در جریان بازی دیروز تیمهای ناپولی و اینتر میلان در رقابتهای سری آ که با پیروزی 1-0 اینتر به پایان رسید کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از سر داده شدن شعارهای نژادپرستانه توسط هواداران اینتر چندین بار خواستار توقف بازی شد. در داخل استادیوم، از طریق بلندگوها چندین بار به هواداران هشدار داده شد که در صورت تداوم این شعارها بازی نیمه‌کاره رها خواهد شد ولی بعد از آن اقدام دیگری صورت نگرفت.

 

1367112

 

آنچلوتی که بعد از پایان بازی از شعارهای نژادپرستانه‌ای که علیه بازیکنانش داده شده بود به شدت عصبانی بود تهدید کرد که از این پس در هر بازی‌ای که بازیکنانش هدف شعارهای نژادپرستانه قرار بگیرند تیمش را از زمین بیرون خواهد کشید. آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" ما سه بار خواستیم که بازی به دلیل شعارهای نژادپرستانه متوقف شود. از طریق بلندگوهای ورزشگاه هشدارهایی داده شد ولی بازی ادامه پیدا کرد. دفعه دیگر ما خودمان از زمین بیرون می‌رویم تا بازی متوقف شود. حتی اگر متهم به دستکاری در نتایج مسابقه شویم".

 

آنچلوتی معتقد است واکنش نشان دادن داورها و مسئولین بازی نسبت به این شعارها باعث شده مدافع ناپولی کالیدو کولیبالی 10 دقیقه مانده به پایان وقت  قانونی از زمین اخراج شود. کولیبالی که تماشاچیان با تقلید صدای الاغ در طول بازی به مسخره کردن او می‌پرداختند پشت سر هم دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد. کارت زرد دوم کولیبالی به این دلیل به او داده شد که بعد از دریافت کارت زرد اول، با حالتی تمسخرآمیز به تشویق داور پرداخت.

 

آنچلوتی درباره اخراج کولیبالی گفت:" کولیبالی عصبی و متنشنج شده بود که خیلی هم طبیعی بود. این شرایط نه برای ما خوب است و نه برای فوتبال ایتالیا".

 

دیدگاه‌ها