کد خبر : 1579195 | 06 دی 1397 ساعت 09:13 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: اینتر و ناپولی شایسته کسب امتیاز بودند

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان معتقد است که هم اینتر و هم ناپولی، شایسته کسب امتیاز در بازی شب گذشته بودند.

اسپالتی: اینتر و ناپولی شایسته کسب امتیاز بودند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینترمیلان و ناپولی، شب گذشته در جوزپه مه آتزا به مصاف یکدیگر رفتند که اینتر با گل دقایق پایانی لوتارو مارتینز موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. پس از بازی، اسپالتی تاکید کرد که هر دو تیم شایسته کسب امتیاز بودند.

 

او گفت:" من یک اینتر قدرتمند از ابتدا تا پایان بازی دیدم. از بعضی جهات، ما شایسته پیروزی بودیم زیرا سخت تلاش کردیم. در عین حال، اگر آساموا توپ را از روی خط بیرون نمی‌کنشید، ممکن بود شکست بخوریم و از شرایط سختی گریختیم. بازی مهم و سرگرم کننده ای بود ، دو تیم توپ را با سرعت زیادی به گردش در می‌آوردند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاشتند، هر دو طرف شایسته امتیاز بودند."

 

 

1367099

 

 

لوتارو مارتینز در نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد گلی سه امتیازی به ثمر برساند و اسپالتی گفت:" لوتارو کاری که باید را انجام می‌دهد. در گذشته می‌توانست بهتر هم باشد ولی امروز از فرصتی که داشت بهترین استفاده را کرد. ناپولی تیمی با کیفیت است و توپ را با سرعت هزار کیلومتر بر ساعت به گردش در می‌آورد."

 

اسپالتی درباره ناینگولان گفت:" قوانینی در رختکن ما از ابتدای فصل حاکم است.  من هم به دنبال دردسرسازی نیستم.. باید مطمئن شویم که به قوانین احترام گذاشته می‌شود. ناینگولان به دلایل انضباطی از این بازی کنار گذاشته شد و جریمه شد. بازیکنان پول زیادی دارند بنابراین جریمه مالی برایشان مهم نیست ولی خط خوردن مطمئنا تاثیر گذار است. اینطور نیست که ناینگولان من را نا امید کرده باشد ولی رفتاری داشته که خوب نبوده است."

دیدگاه‌ها