کد خبر : 1579242 | 06 دی 1397 ساعت 12:58 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان ریورپلاته هفته آینده در رئال

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی شد ازکیل پالاسیوس هافبک آرژانتینی ریورپلاته در اوایل هفته آینده رسماً به رئال مادرید خواهد پیوست.

ستاره جوان ریورپلاته هفته آینده در رئال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شد که ازکیل پالاسیوس هافبک و ستاره ریورپلاته که پیش از این خبرهای زیادی درباره پیوستن قریب‌الوقوعش به رئال مادرید مطرح شده بود این روزها در حال گذراندن یک تعطیلات کوتاه کریسمس بوده و به محض پایان این تعطیلات در اوایل هفته آینده به مادرید خواهد آمد تا پیوستن او به غول سفیدپوش اسپانیایی به صورت رسمی اعلام شود.

 

این در حالی است که به گفته موندو دپورتیوو بعد از درخشش پالاسیوس در فینال کوپا لیبرتادورس بین بوکا جونیورز و ریورپلاته و همچنین درخشش او در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان شایعاتی درباره ابراز تمایل پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به این ستاره 20ساله آرژانتینی مطرح شده بود و همین باعث شده رئال برای جلوگیری از به خطر افتادن مذاکراتش با پالاسیوس، اعلام انتقال رسمی او را جلو بیندازد.

 

1367180

 

پالاسیوس 20ساله سابقه 47 بار بازی برای تیم اول ریورپلاته را در کارنامه دارد که از این تعداد 20 بازی او برای ریور در فصل جاری اتفاق افتاده است. پالاسیوس در جریان فینال رقابتهای کوپا لیبرتادورس نمایش درخشانی داشت و موندو دپورتیوو می‌گوید درخشش او در دو بازی مقابل بوکا بوده که مدیران رئال را به این نتیجه رسانده که این ستاره جوان آرژانتینی را هر چه زودتر به برنابئو منتقل کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها