کد خبر : 1579302 | 06 دی 1397 ساعت 17:52 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر نیت شر دارم، خدا نابودم کند؛

رجب‌زاده: خائن و خیانت کار؛ به خدا مبهوتم!

مهدی رجب زاده در مورد حرف های اخیر امید نمازی و صحبت هایی که از قول این مربی میان سرپرست ذوب آهن و نمازی رد و بدل شده، حرف زده و می گوید از اتفاقات اخیر شوکه شده.

رجب‌زاده: خائن و خیانت کار؛ به خدا مبهوتم!

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای امید نمازی با ذوب آهن علیرغم اینکه این مربی در پایان هفته یازدهم از هدایت تیم کنار گذشته شد، ادامه دارد؛ این مربی در آخرین مصاحبه خود، اتهامات زیادی را در مورد عدم نتیجه گیری تیم، به باشگاه وارد کرده و در بخشی از حرف هایش هم در مورد دو دستیارش یعنی مهدی رجب زاده و وحید رضایی گفته:«   صحبت جالب و تعجب آور سرپرست (حاج رسولیها) در رابطه با کم مهری من نسبت به دستیارانم بوده که این واقعا جای تعجب و تاسف دارد که ایشان این حرف را بزنند. آقای سرپرست یادتان می آید شب پیش از جدایی ام از ذوب آهن به همراه نفری که نیاز به ذکر نام ایشان نیست نزد من برای خداحافظی آمده بودید، در همان شب به من گفتید دستیارانم بزرگترین خیانت را در حق من کرده اند و از هر کسی که شما فکر کنید بیشترین افرادی که به شما خیانت کردند همین دستیارانتان بوده اند؟! این دقیقا صحبتی بود که ایشان در شب آخر انجام دادند. جالب اینجاست در کل زمان حضورم در اصفهان نه تنها آقای سرپرست بلکه تمام اطرافیانم چه در تیم و چه در خارج از تیم دائما این نکته را به من گوشزد می شدند که مراقب دستیارانم باشم. من بعد از این حرف و حدیث ها از باشگاه خواستار یک جلسه در این رابطه شدم تا ببینیم مشکل کجاست و می خواستم دستیارانم را با چنین افراد رو در رو کنم اما هیچ زمان این آقایان علاقمند به برطرف کردن این موضوع یا رو به رویی با این مشکل نشدند و من وقتی با دستیارانم صحبت می کردم اعلام می کردند که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و فقط همین آقایان می خواستند رابطه خوب بین ما را خراب کنند ولی حالا آنها کاسه داغ تر از آش برای دستیارانم شده اند.»


حرف های امید نمازی البته سبب بهت و حیرت مهدی رجب زاده، چهره کهنه کار باشگاه ذوب آهن شده و او که خود را قربانی این ماجراها می داند، اینگونه به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است.

 

چون حرف من شده باید توضیحاتی بدهم


راجع به ماجراهایی که پیش آمده، جالب اینکه از جدایی زمان می گذرد ولی همچنان کش و قوس ادامه دارد ولی چون حرف من پیش آمده باید توضیحاتی بدهم.

 

همیشه و به همه احترام گذاشته ام


من بیشتر عمر ورزشی ام را در باشگاه ذوب آهن گذرانده ام؛ چه در زمان بازی با تمام وجودم برای تیم بازی کردم و همه من را می شناسند و چه زمانی که مربی شد. مردم همه چیز رامی فهمند. من همیشه چه در فجرسپاسی، چه در ذوب آهن و چه در تیم های دیگر به همه احترام گذاشتم. شاید در جوانی اشتباهاتی داشته ام ولی هر چه سنم بالا رفت سعی کردم به همه مربیان بازیکنان و باشگاه هایی که در آنها بوده ام، احترام بگذارم.

 

در جریان کنار رفتن نمازی نیستم


در مورد ماجرایی که پیش آمده من اصلا در جریان برکناری کادر فنی نبودم. اینکه چه صحبت هایی شده است را هم دقیق نمی دانم و از روز اول هم که باشگاه و نمازی علیه هم صحبت می کردند برایم جای تعجب داشت. یک مقداری را شاید در جریان بودم ولی اینکه چطور شد که رفتند اصلا دقیق نمی دانم.

 

خائن و خیانت کار؛ مانده ام به خدا !!


و حالا هم که صحبت های خائن و خیانت کار شده واقعا مانده ام به خدا؛ هر وقت اسم ذوب آهن می آمده، من هم کنارش می آمدم. یا باشگاه پیراهنم را بایگانی کرد؛ یا آقای آذری گفت رجب زاده را می آوریم تا یک مربی از جنس باشگاه پرورش دهیم. حالا اینطوری می شنوم و مانده ام ! از آن طرف مربی جدا شده صحبت می کند و ماجراهای دیگر هم اتفاق می افتد که فقط من را حیرت زده می کند. من طرفم شخص خاص یا باشگاه نیست؛ من صحبتم این است که مهدی رجب زاده را سال ها مردم دیده اند و شناخت دارند و رفتارهایی که من کرده ام مشخص است.

 

دنبال این نیستم ببینم کی و کجا پشت من حرف زده اند


من یک چیزی می گویم؛ هر جا و هرکسی پشت سر من صحبت کرده، خودش می داند و خدای خودش؛ دنبال این هم نیستم که ثابت کنم چه کسی و کجا چنین حرف هایی زده؛ مردم خودشان می شنوند و قضاوت می کنند. من عمرم را برای باشگاه گذاشته ام و خوشحال بوده ام که برای باشگاه زحمت کشیدم. همه عمرم را برای باشگاه گذشته ام و البته منتی هم نیست و دو طرفه بوده و البته هیچ کوتاهی‌ای هم نکرد م و فکر می کنم به بهترین شکل وظیفه ام را به عنوان بازیکن در ذوب آهن انجام داده ام.


مگر رجب زاده سه ماهه تغییر می کند!


در بحث کادر فنی صحبت هایی که می شود واقعا سر درد گرفته ام؛ اگر حرفی هم زده شده چرا باید رسانه ای بشود. این اتفاقات خوب نیست ولی در حال رخ دادن است. من همان مهدی رجب زاده ام که تا 40 سالگی در باشگاه بازی کردم و بعد هم مربی شدم، چون باشگاه گفت می خواهد مربی ای از جنس باشگاه داشته باشد. چه زمان بازی کردن و چه زمان مربیگری تمام وجودم را گذاشته ام و مگر من سه ماهه می توانم اینقدر تغییر کنم !

 

1313207

 

در بحث ها مشخص شد من بی گناهم


من دیدگاهم این بوده؛ اینکه می گویند این را گفته اند و آن یکی چیز دیگری گفته، یک چیز به نفع من شد و آن هم اینکه وقتی همه دارند با هم بحث می کنند، بی گناهی من ثابت می شود. همیشه به ذوب آهن عرق داشته ام و مربی هم بوده ام همین هدف را داشته ام و حالا هم دوست دارم شرایط برای تیم خوب باشد. اصلا دوست ندارم ذوب آهن زمین بخورد  و این در خیالات من هم نیست. اصلا واقعا به نظر شما (خطاب به خبرنگار) رجب زاده می تواند خیانت کند؟

 

هر وقت باشگاه بخواهد کنارشان هستم


الان هم هنوز پس از جدایی به من از طرف باشگاه چیزی نگفته اند؛ چندین جلسه داشته ایم ولی هنوز چیزی نگفته اند و هر وقت باشگاه نیاز داشته باشد در کنار تیم هستم و نخواستند هم که دارم زندگی می کنم.

 

اگر نیت شر دارم، خدا نابودم کند


الان هم صحبت می کنم خواستم بگویم که اصلا از این ماجراها خبری ندارم. هر کسی باید پاسخگوی رفتار خودش باشد ولی اگر رجب زاده برای ذوب آهن نیت شری داشت خودم از خدا می خواهم که من را   از عرصه ورزش نابود کند؛ نه در ذوب آهن و نه در تیم های دیگر اینطور نبوده و اگر کسی هم می خواهد که آبروی من را ببرد، او را به خدا واگذار می کنم.

 

هیچ وقت پشت کسی قائم نمی شوم


الان هم مطمئنم هر کسی که مطالب را بخواند اگر آگاهی داشته باشد متوجه می شود که ما کاره ای نیستیم. این همه سال در ذوب آهن بوده ام و این برای اولین بار اتفاق می افتد. برایم خیلی سنگین است که این حرف ها زده می شود. خدا شاهد است هیچ وقت در فوتبالم هم پشت کسی قائم نشدم و پشت کسی حرف نزدم و همیشه شرایطم خوب بود و اصلا نیازی هم به این کارها نداشتم، چون شرایط خوبی داشتم. یک روز یکی از بازیکنان به من گفت مگر می شود، 20 سال در اوج باشی؟ گفتم اگر خدا بخواهد، می شود.

 

مگر می شود بخواهم به ذوب آهن ضربه بزنم؟!


وقتی قرار شد به عنوان مربی کار کنم؛ به آقای نمازی و رضایی گفتم افتخار می کنم که کنار شما کار می کنم، ولی حالا هر روز یک مطلب در می آید ولی هیچ وقت کاری نکردم که خدایی نکرده به شخصی یا مجموعه ای در ذوب آهن لطمه ای وارد کنم. مهدی رجب زاده همیشه مورد احترام کارمندان مجموعه ذوب  آهن بوده و همیشه من را شرمنده می کنند و مگر می شود من به آن باشگاه ضربه بزنم.

 

رجب زاده کی خیانت کرده که حالا بکند؟!


 هر چیزی که می خواستم بدست آورده ام و باشگاه هم حمایت کرده و از من خواسته در کنار تیم باشم و آقای آذری به من گفت که می توانی مربی موفقی باشی و حالا چرا باید این کار را بکنم. اصلا چه زمانی طی این مدت حرف و حدیث بوده که حالا بیایند این حرف ها را بزنند؟ رجب زاده کی خیانت کرده که حالا خیانت کند؟!! خواستم این ها را بگویم نمی خواهم جواب کسی را بدهم یا برعلیه کسی صحبت کنم ولی این چیزها را که دیدم مات و مبهوت ماندم و فکر می کنم مردم چه چیزی فکر می کنند در مورد من. خدا را شکر اینقدر تکذیب کرده اند صحبت هایشان را که بی گناهی من ثابت شده.

 

چون بحث آبرویم بود حرف زدم


من حرف هایم را زدم و فعلا دیگر مصاحبه نمی کنم. هر کس دیگری هم حرف بزند من دیگر اهمیت نمی دهم. این ها واقعیت هایی بود که گفتم. من اصلا اخلاقم این نیست که جواب دهم و فقط به خاطر خائن شدنم این حرف ها را زدم و فقط خواستم خائن نباشم. نمی خواهم جلوی کسی بایستم و دنبال دعوا هم نیستم چون بحث آبرو بود لازم بود این توضیحات را بدهم.

دیدگاه‌ها