کد خبر : 1579361 | 07 دی 1397 ساعت 09:21 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک جوان منچسترسیتی، رئالی می‌شود

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که انتظار می‌رود براهیم دیاز ستاره منچسترسیتی با امضای قراردادی شش‌ ساله به رئال مادرید منتقل شود.

هافبک جوان منچسترسیتی، رئالی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا با انتشار گزارشی اعلام کرد که انتظار می‌رود براهیم دیاز ستاره منچسترسیتی با امضای  قراردادی شش ساله به رئال مادرید منتقل شود و تنها چیزی که باعث شده انتقال دیاز به رئال با تاخیر مواجه شود هزینه های اضافه بر مبلغ توافق شده برای انتقال او بوده است. مارکا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که پیش از این هم رسانه‌های انگلیسی به این نکته اشاره کرده بودند که براهیم دیاز خواهان ماندن در منچسترسیتی نیست و در ماه‌های آینده این تیم را ترک خواهد کرد. براهیم دیاز در فصل جاری تنها چهار بار با پیراهن سیتی به میدان رفته است.

 

به گزارش مارکا دو باشگاه رئال و سیتی برای انتقال دیاز به مادرید بر سر قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. با وجود اختلاف بر سر هزینه های اضافه بر این مبلغ که انتقال او را کمی با تاخیر مواجه کرده، مارکا می‌گوید انتقال براهیم دیاز ممکن است هفته آینده رسمی شود.

 

1367315

 

 

مارکا علت اصلی جدا شدن دیاز از سیتی را نگرانی او از کم به میدان فرستاده شدن توسط پپ گواردیولا و در نتیجه از دست دادن فرصتهای خود عنوان کرده است. جدا شدن براهیم دیاز اما ضربه بزرگ دیگری به آکادمی منچسترسیتی وارد می‌کند. از سه ستاره جوانی که فارغ التحصیلان این آکادمی بودند و سیتی به آنها امید زیادی داشت یعنی جیدون سانچو، براهیم دیاز و فودن تنها فودن در سیتی باقی مانده که او هم از کودکی هوادار پر و پا قرص منچسترسیتی بوده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها