کد خبر : 1579374 | 07 دی 1397 ساعت 10:32 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا می‌تواند بهتر از این ها برای یونایتد ظاهر شود

نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد معتقد است که پل پوگبا می‌تواند تحت هدایت سولسشر عملکرد بهتری داشته باشد.

پوگبا می‌تواند بهتر از این ها برای یونایتد ظاهر شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج مورینیو از نیمکت یونایتد و حضور اوله گونار سولسشر، یونایتدی ها توانستند در دو بازی اول خود به پیروزی برسند. پوگبا در جریان پیروزی 5-1 مقابل کاردیف دو پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و مقابل هادرزفیلدتاون موفق به گلزنی شد. این در حالیست که در دوران مورینیو، پوگبا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده بود و اختلاف با آقای خاص، شرایط را برای او دشوار کرده بود. حال ماتیچ تاکید کرد که قهرمان جام جهانی می‌تواند نمایش‌های بهتر هم داشته باشد.

 

 

1367128

 


او گفت:" همانطور که قبلا در مصاحبه هایم گفته بودم، پوگبا بازیکن خیلی مهمی برای ماست. وقتی او در بهترین فرمش باشد، می‌تواند هر بازی نقش موثری ایفا کند. او مقابل هادرزفیلد خوب کار کرد ولی فکر می‌کنم می‌تواند حتی بهتر باشد. رفته رفته، بازی به بازی او بهتر خواهد شد و خیلی مهم است که بتواند گلزنی کند. اعتماد به نفس ما برای بازی بعدی بالاتر خواهد بود و باید بدانیم که می‌توانیم همچنان بهتر شویم. پوگبا باید این را بداند که چه نقش مهمی برای تیم ایفا می‌کند."

ماتیچ درباره شرایط یونایتد با سولسشر گفت:" اینکه بگوییم چه چیز تغییر کرده کار دشواری است. مطمئنا رویکرد ما در این بازی متفاوت بود زیرا ما تیم با کیفیتی هستیم و باید بیشترین تلاش را برای کسب پیروزی در بازی هایمان انجام دهیم. همه می‌خواهند نشان دهند که یونایتد می‌تواند رقابت کند بنابراین باید بدانیم که در چه سطحی هستیم و باید عملکرد بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشته باشیم. سپس کیفیت ما تعیین کننده خواهد بود."

دیدگاه‌ها