کد خبر : 1579377 | 07 دی 1397 ساعت 10:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لوورن: هیچ فشاری روی بازیکنان لیورپول نیست

دژان لوورن، مدافع لیورپول معتقد است که فشاری برای کسب قهرمانی روی شانه بازیکنان این تیم نیست.

لوورن: هیچ فشاری روی بازیکنان لیورپول نیست

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-0 لیورپول مقابل نیوکاسل و شکست سیتی مقابل لسترسیتی، اختلاف دو تیم در صدر جدول را به 6 امتیاز رساند و حالا لیورپول با خیالی راحت برای کسب اولین قهرمانی پس از 28 سال می‌جنگد. حال لوورن مدعی شد که فشاری از بابت صدرنشینی بر هم تیمی‌هایش نیست.

 

 

1366960

 


او گفت:" وقتی به نتایج نگاه می‌کند، برای ما خیلی خوب بوده ولی ما به اینکه چه تیمی جلوتر از ماست و چه تیمی پایین تر، نگاه نمی‌کنیم. موضوع خود ما هستیم و اینکه باید چه عملکردی داشته باشیم. از تمام فصول گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. راستش را بخواهید فشاری روی ما نیست. در سال‌های قبل بله، ولی حالا وقتی به رختکن نگاه می‌کنید، وقتی صبح‌ها به کمپ ملوود می‌آیید، همه خوشحالند، هیچکس از چیزی به جز بازی بعدی صحبت نمی‌کند.  نمی‌توانیم راجع به چیزی که قرار است 5 یا 6 ماه دیگر رخ دهد حرف بزنیم، بازی به بازی پیش خواهیم رفت و باید ببینیم چه خواهد شد."

لوورن درباره کسب اولین قهرمانی در فرمت جدید لیگ برتر گفت:" فکر می‌کنم تجربه نقش مهمی دارد. بازیکنان زیادی در لیورپول هستند و تیم مثل یک پازل است. باید قطعه های گم شده پازل جذب شوند و فکر می‌کنم در حال حاضر همه کاملا با هم تناسب دارند. این را می‌توان در تیم حس کرد. همیشه جای خالی برخی بازیکنان حس می‌شد ولی امسال فکر می‌کنم هرآنچه لازم است را در اختیار داریم."

دیدگاه‌ها