کد خبر : 1579380 | 07 دی 1397 ساعت 11:12 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش فن‌دایک از روحیه جنگندگی و رفاقت در لیورپول

درحالیکه شاگردان یورگن کلوپ فردا در یک بازی مهم به مصاف آرسنال می‌روند، ویرژیل فن دایک، ستاره خط دفاع لیورپول به تمجید روحیه رفاقت و جنگندگی خط دفاعی این تیم پرداخت.

ستایش فن‌دایک از روحیه جنگندگی و رفاقت در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول که این روزها بدون شکست و با اختلافی شش امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر جدول لیگ برتر ایستاده و عزم خود را برای قهرمانی در این لیگ بعد از 29 سال جزم کرده، ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاع لیورپول به تمجید از روحیه رفاقت و جنگندگی خط دفاع این تیم پرداخت.

 

1367331

 

درحالیکه لیورپول فردا در یک بازی مهم به مصاف آرسنال رفته و پس از آن هم در یکی از مهمترین بازی‌های این فصل با منچسترسیتی جدال خواهد کرد، ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند و ستاره خط دفاعی لیورپول گفت روحیه رفاقت و برادری‌ای  که در این تیم موج می‌زند مهمترین نقش را در موفقیت قرمزهای آنفیلد در فصل جاری داشته.

 

فن‌دایک در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" من همیشه به هم‌بازی‌هایم می‌گویم این تیم، تیم همه ما است. ما همه سوار یک کشتی هستیم. یک روز ممکن است من خوب کار نکنم و یک روز اندی رابرتسون روز خوبی نداشته باشد. فوتبال همین است. مهم این است که با هم و در کنار هم چکار می‌کنیم و چطور تیمی هستیم. این کلید موفقیت یک خط دفاعی است چون در غیر اینصورت هیچ دفاعی نمی‌تواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد".

 

1367333

 

فن‌دایک در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" روحیه جنگندگی و رفاقتی که در تیم ما هست مهمترین عامل موفقیت این فصل لیورپول بوده. ولی ما باید به همین صورت به پیشروی ادامه بدهیم و نباید به آنچه در حال حاضر آن رسیده‌ایم قناعت کنیم و راضی باشیم چون الان هیچ چیزی نداریم.  مهم پایان فصل است که باید جام قهرمانی در دستهای ما باشد".

 

 

دیدگاه‌ها