کد خبر : 1579403 | 07 دی 1397 ساعت 12:53 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: سانچس و لوکاکو باید خودشان را ثابت کنند

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که الکسیس سانچس و روملو لوکاکو برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش باید خود را ثابت کنند.

سولسشر: سانچس و لوکاکو باید خودشان را ثابت کنند

به گزارش "ورزش سه"، حضور زوج خط حمله یونایتد در دیدار روز یکشنبه مقابل بورنموث هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. آنها در دو دیدار ابتدایی سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ غایب بودند و این در حالیست که سرمربی نروژی، پل پوگبا نیمکت نشین را به ترکیب اصلی منتقل کرد و نمایش درخشانی را نیز از او شاهد بودیم. حال سولسشر تاکید کرد که این دو ستاره برای بازگشت به ترکیب یونایتد باید خود را ثابت کنند.

 

 

1367354

 

 

او گفت:" من هیچ کاری در قبال عملکرد آنها در زمین نمی‌توانم انجام دهم. من اینجا هستم که مسیر را به آنها نشان دهم و این به آنها بستگی دارد که در این مسیر چه کار کنند. اینکه چه زمانی به آنها فرصت برسد به خودشان بستگی دارد و وقتی فوتبالیست هستید، اوضاع اینگونه است. خودتان باید برای خودتان کاری کنید."

 

سولسشر سپس به تمجید از پوگبا پرداخت و گفت:" پل بازیکن بسیار بسیار خوبی است. او یکی از بهترین‌های جهان است. او واقعا با کیفیت بوده و ما هم به دنبال این هستیم که تیمی حول او بسازیم ولی بازیکنان با کیفیت دیگری نیز در اختیار داریم."

 

سولسشر درباره پیروزی های اخیر تیمش و دیدارهای پیش رو گفت:" هرگاه بازی را می‌برید، تمام تیم خوشحال می‌شوند پس باید به این روند ادامه داد. این دو بازی فوق العاده بوده اند. اولین بازی ام به عنوان مربی یونایتد و اولین بازی ام در الدترافورد. باید مقابل بورنموث نیز با رویکردی مشابه ظاهر شویم. وقتی در یک بازی شکست می‌خورید، دیگر لبخندی به لب تیم نمی‌بینید."

دیدگاه‌ها