کد خبر : 1579406 | 07 دی 1397 ساعت 13:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

میلان همچنان در رویای جذب آنتونیو کونته

کوریره دلا سرا مدعی شد که باشگاه میلان همچنان در اندیشه جذب آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی است.

میلان همچنان در رویای جذب آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، تیم گتوزو، روز شنبه به مصاف اسپال خواهد رفت ولی حتی پیروزی هم ممکن است ادامه حضور گتوزو در میلان را قطعی نکند. طبق ادعای نشریه کوریره دلا سرا، شک و شبهات بسیاری در مورد ادامه کار گتوزو در میلان مطرح شده ولی در حال حاضر، مربی جانشین مشخصی برای او وجود ندارد. در بین نام‌های به میان آمده در چند روز اخیر، روبرتو دونادونی و فرانچسکو گویدولین، به نظر جدی ترین گزینه ها هستند که باشگاه نیز با آنها ارتباطاتی داشته است.

 

همینطور آرسن ونگر نیز در بین گزینه هاست ولی او رابطه چندان خوبی با ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی فعلی میلان و از مدیران ارشد سابق آرسنال ندارد. لئوناردو ژاردیم، سرمربی سابق موناکو نیز از دیگر گزینه هاست ولی مربی که باشگاه میلان رویای او را در سر دارد، در بین این اسامی نیست.

 

 

1349303

 

 

میلانی ها تمایل زیادی به جذب آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دارند ولی شرایط حضور او در سن سیرو کمی پیچیده است. دو ماه پیش، کمپانی الیوت، مالکان میلان، با او تماس‌هایی داشتند ولی پاسخ او  منفی بود، مثل چند روز پیش که بار دیگر میلان برای جذب او اقدام کرد. با این حال میلان همچنان شرایط را می‌سنجد که کونته به جدی ترین و محتمل ترین گزینه تبدیل شود.

دیدگاه‌ها