کد خبر : 1579456 | 07 دی 1397 ساعت 16:33 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

عذاب وجدان شدید واران پس از اخراج لوپتگی

رافا واران، مدافع فرانسوی رئال، خود را در اخراج سرمربی سابقش، جولن لوپتگی، مقصر می داند.

عذاب وجدان شدید واران پس از اخراج لوپتگی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 5-1 رئال از بارسلونا بود که صبر سران رئال تمام شد و حکم به برکناری لوپتگی دادند. سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که لاروخا را به نوعی فدای رئال کرد، شروع خوبی در این باشگاه داشت اما به یکباره و پس از شکست 3-0 در زمین سویا موج نتایج بد متوالی آغاز شد و رئال دیگر نتوانست سر بلند کند.

در نهایت مطابق انتظار، این لوپتگی بود که تاوان نتایج بد و باخت های پی در پی را پس داد و اخراج شد.

 

 

1367401

 

 

امروز مارکا ادعا کرد که رافا واران چند روز پس از اخراج لوپتگی با وی تماس گرفته و از او عذرخواهی کرده است. واران خودش را یکی از مقصران برکناری لوپتگی می دانست چرا که روی دو اشتباه فردی او بود که رئال در خانه مغلوب لوانته شد و در ال کلاسیکو نیز یک پنالتی بی مورد به بارسلونا داد.

 

مدافع فرانسوی که نسبت به برکناری مربی اش احساس عذاب وجدان می کرد، در نهایت تصمیم گرفت تا با او تماس بگیرد و شخصا غذرخواهی کند. واران در این تماس تلفنی گفته است که در زمین هرگز کم نگذاشته و تمام توانش را گذاشته بود اما از بخت بد، دچار اشتباهات فردی غیرمنتظره ای شده است. 

واکنش لوپتگی اما به این ژست تحسین بر انگیز واران مثبت بود و به مدافع فرانسوی گفت که هیچ ناراحتی و دلخوری از او ندارد و خیالش از این بابت آسوده باشد.

 

دیدگاه‌ها