کد خبر : 1579460 | 07 دی 1397 ساعت 16:53 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: علی کریمی کارش را به درستی می‌داند

هافبک تیم سپیدرود رشت می‌گوید که علی کریمی تا به اینجا به تمامی قول و قرارهایی که گذاشته عمل کرده و حالا مسئولین شهری باید به کمک آن بیایند.

ابراهیمی: علی کریمی کارش را به درستی می‌داند

به گزارش "ورزش سه"  سپیدرود رشت اولین تیمی بود که با تصمیم علی کریمی کار خود را برای حضور هر چه بهتر در نیم فصل دوم شروع کرد. تمرینات این تیم مرتب در شهر رشت پیگیری می‌شود و قرار است با اضافه شدن چند بازیکن داخلی و خارجی نقاط ضعف خود را برطرف شود و به دنبال فرار از قعر جدول باشند. کاری بسیار سخت اما شدنی که سال گذشته هم توسط جادوگر انجام شد. هافبک تاثیرگذار تیم سپیدرود در حاشیه تمرین امروز تیمش در خصوص شرایط سپیدرود و وضعیت مال تیمش سخنانی را مطرح کرد.


حسین ابراهیمی مهاجم تیم سپیدرود رشت درباره وضعیت آمادگی تیم و شرایط خودش در نیم فصل اول گفت:


در مورد شرایط تیم؛ بعداز بازی با استقلال سه روزی استراحت داشتیم و با نظر کادر فنی تمرینات را شروع و روزی یک جلسه تمرین برگزار کردیم و در هفته دو بازی تدارکاتی جهت آمادگی بیشتر انجام دادیم. بنده چون در بازی با استقلال مصدوم شده بودم به کلینیک پزشکی مراجعه می‌کردم و به تازگی جلسات تمرین خود را کنار دیگر بازیکنان شروع کردم. با صحبتی که آقای کریمی با بازیکنان تیم و ورودی‌ها جدید داشته اند همگی در خدمت تیم هستیم تا در نیم فصل دوم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. ان‌شاالله ان امر با اضافه شدن چند بازیکن خوب ادامه پیدا کند.

 

ابراهیمی در ادامه شرایط مالی باشگاه را ایده‌ال دانست و گفت:   


قراردادها با توجه به قول و قرار و صحبت آقای کریمی همه درست پیش رفته و پرداختی ها کامل بوده و طی چند روز اخیر مجدد درصدی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. نظر شخصی ام این است که علی آقا کارش را به درستی انجام می دهد و مسئولین شهر رشت باید حمایت و کمک بیشتری از تیم انجام دهند. چون در صورت عدم حفظ سهمیه کار بسیار سختی برای حضور مجدد در سطح اول لیگ برتر خواهیم داشت و تنها دلخوشی هواداران تیم سپیدرود بوده باید و بتوانیم با حمایت آن ها و تدابیر کادر فنی تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

 

دیدگاه‌ها