کد خبر : 1579484 | 07 دی 1397 ساعت 18:45 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

وعده عجیب مدیر سامپدوریا

یووه را ببریم، موهایم را مثل ناینگولان می زنم!

سامپدوریا فردا در زمین یوونتوس، آخرین بازی سال 2018 خود را پیش رو دارد.

یووه را ببریم، موهایم را مثل ناینگولان می زنم!

به گزارش "ورزش سه"، سمپدوریا با قرار گرفتن در رده پنجم امیدوار است بتواند در ادامه فصل حتی سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. آبی های بندر جنووا فردا در دشوارترین بازی فصل خود میمهان یوونتوس صدرنشین هستند. تیمی که پس از تساوی مقابل آتالانتا، حالا انگیزه های بالایی برای پیروزی دارد و تنها تیم بدون شکست سری آ نیز محسوب می شود.

 

 

1254697

 

1303835

 

 

ماسیمو فررو، مدیر جنجالی باشگاه سمپدوریا در استانه این بازی به رادیو 1 اسپورت گفت:« بازی با یوونتوس؟ من مردی هستم که خوشبختانه از کمبود مو رنج نمی برم و هیمشه نیز موهای بلند و پرپشتی داشته ام اما قول می دهم که اگر فردا یوونتوس را شکست دهیم، موهایم را به سبک ناینگولان بتراشم.»

 

فررو در مورد اتفاقات رخ داده در بازی اینتر و ناپولی و محرومیت دوجلسه ای اینتر از بازی با تماشاگر هم گفت:« امیدوارم از حرف هایم بد برداشت نشود. فوتبال یک نمایش است و نمایش هرگز نباید متوقف شود؛ حتی با شعارهای نژادپرستانه. باید در ورزشگاه ها امنیت لازم فراهم شود و اگر یک یا چندهوادار افراطی کار نا به جایی انجام دهند، دستگیر شده و راه ورودشان به ورزشگاه ها بسته شود. نژادپرستی نباید وجود داشته باشد. اینگونه افراد باید دستگیر و زندانی شوند.»

 

 

دیدگاه‌ها