کد خبر : 1579517 | 07 دی 1397 ساعت 21:22 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: والنسیا کاپیتان اول یونایتد می‌ماند

اوله گونار سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد تایید کرد که آنتونیو والنسیا در دوران حضور او روی نیمکت این تیم، کاپیتان اول یونایتد خواهد بود.

سولسشر: والنسیا کاپیتان اول یونایتد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد اعلام کرد که آنتونیو والنسیا با وجود آنکه در فصل جاری در بازی‌های محدودی برای این تیم به میدان رفته ولی کاپیتان اول یونایتد باقی خواهد ماند. والنسیای 33ساله در فصل جاری چندین بار از ناحیه ساق و زانوی پا دچار مصدومیت شده و حتی زمانی که از نظر بدنی سالم بوده نتوانسته در تمام بازی‌ها به میدان برود و تا کنون تنها هفت بازی برای یونایتد انجام داده است.

 

سولسشر که در دو بازی اخیر که سکان هدایت یونایتد را به عهده داشته در پست والنسیا یعنی دفاع راست از اشلی یانگ و دیگو دالوت استفاده کرده، به خبرنگاران گفت والنسیا اگر کاملا سالم باشد ممکن است برای بازی در این پست مورد استفاده قرار گیرد.

 

1367472

 

سولسشر در آستانه دیدار یونایتد با بورنموث که روز یکشنبه برگزار می‌شود به خبرنگاران گفت:" آنتونیو والنسیا کاپیتان تیم است. وقتی او کاملا سالم و سرحال باشد بازوبند را به بازو خواهد بست. والنسیا این روزها یک دوره فشرده تمرینی و بدنسازی را پشت سر می‌گذارد تا برای روزهای شلوغی که در پیش داریم آماده شود. ما در ادامه فصل به دفاع راست‌های فوق‌العاده‌ای مثل او نیاز داریم".

 

 

در دو بازی اول سولسشر روی نیمکت یونایتد، در بازی اول مقابل کاردیف بازوبند به اشلی یانگ رسید و در بازی دوم مقابل هادرزفیلد هم داوید دخیا بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو بست.

 

 

دیدگاه‌ها