کد خبر : 1579528 | 07 دی 1397 ساعت 21:50 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر، غایب جدال بزرگ لیورپول- آرسنال

جیمز میلنر هافبک کهنه‌کار لیورپول که به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی همسترینگ بازی قبلی تیمش مقابل نیوکاسل را از دست داده بود در بازی بزرگ فردای لیورپول و آرسنال هم حضور نخواهد داشت.

جیمز میلنر، غایب جدال بزرگ لیورپول- آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، خبر عدم حضور مینلر در مقابل آرسنال بعد از کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ در آستانه‌ این دیدار بزرگ، توسط روزنامه‌ی لیورپول اکو که در شهر لیورپول منتشر می‌شود اعلام شد. به گزارش این روزنامه میلنر که از ناحیه عضله همسترینگ دچار ناراحتی است و به همین علت بازی قبلی تیمش مقابل نیوکاسل را از دست داده بود، نمی‌تواند در بازی فردای قرمزهای آنفیلد در مقابل آرسنال هم تیمش را همراهی کند.

 

 

اما به گزارش لیورپول اکو، پزشکان باشگاه لیورپول اعلام کرده‌اند که میلنر برای دیدار بسیار حساس لیورپول و منچسترسیتی که در اوایل ماه ژانویه بین دو تیم اول جدول لیگ برتر برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت.

 

1337925

 

میلنر در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جو گومز و ترنت الکساندر آرنولد از طرف یورگن کلوپ به عنوان دفاع راست به خدمت گرفته شده بود ولی حالا با مصدومیت میلنر به نظر می‌رسد لیورپول در این پست با مشکلاتی مواجه خواهد بود. با اینکه الکساندر آرنولد در بازی مقابل نیوکاسل به ترکیب لیورپول بازگشت تا این تیم نفس راحتی بکشد ولی جو گومز تا اواخر ژانویه قادر به بازی نخواهد بود و جوئل ماتیپ دفاع وسط لیورپول هم همچنان مصدوم است و کلوپ نمی‌تواند روی او حساب کند.

 

مینلر که در 154 بازی خود برای لیورپول بیشتر به عنوان هافبک بازی کرده به عنوان بازیکنی همه کاره شناخته می‌شود که می‌تواند هر جا که تیمش به او نیاز داشته باشد به میدان برود. با  توجه به بازگشت الکساندر آرنولد قرار بود در بازی با آرسنال از میلنر بار دیگر در خط میانی استفاده شود که با مصدومیت او دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها