کد خبر : 1579565 | 08 دی 1397 ساعت 08:58 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور مارادونا در تمرینات تیم مکزیکی

دیه‌گو مارادونا سرمربی باشگاه مکزیکی دورادوس با این که قرار بوده طبق برنامه از روز 26 دسامبر برای شروع تمرینات پیش‌فصل این تیم حضور داشته باشد فعلاً هیچ خبری از خود در اختیار باشگاه نگذاشته است.

عدم حضور مارادونا در تمرینات تیم مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، مارکا به نقل از رسانه‌های مکزیکی با انتشار خبر عدم حضور  مارادونا در تمرینات پیش‌فصل دورادوس اعلام کرد که نه مارادونا و نه لوئیس ایسلاس دستیار او در این تیم با اینکه باید روز 26 دسامبر در روند آماده‌سازی پیش‌فصل دورادوس حضور پیدا می‌کردند همچنان از این کار ممانعت کرده‌اند و هیچ خبری از اینکه مارادونا و دستیارش کجا  هستند و چرا به اردوی دورادوس نیامده‌‌اند وجود ندارد.

 

البته ایسلاس دستیار آرژانتینی دیگو دلیل عدم حضور خود را به صورت ضمنی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده. ایسلاس در روزی که باید در تمرینات دورادوس حضور به هم می‌رساند تصویری از خود در اینستاگرام منشتر کرد و در پاسخ به سوال یکی از هواداران دورادوس که گفته بود ما اینجا منتظرت هستیم نوشت که با باشگاه مکزیکی قرارداد ندارد و بنابراین الزامی به حضور در تمرینات این تیم ندارد.

 

 

اما دیگو که چندی پیش وقتی به عنوان سرمربی سکان هدایت دورادوس را به دست گرفت و گفت هدفش رساندن این تیم دسته‌دومی به دسته‌ی اول فوتبال مکزیک است، کوچکترین خبری از خود منتشر نکرده و مسئولان دورادوس و هواداران این تیم نگرانند که نکند دیگو مارادونا تیمشان را رها کرده باشد.

 

اما با وجود نگرانی باشگاه دورادوس و هوادارانش از غیبت مارادونا، مارکا اعلام کرد که در مکزیک اعتقاد اغلب روزنامه‌نگاران این است که مارادونا روز 2 ژانویه بعد از پایان تعطیلات سال نو به مکزیک برخواهد گشت و هواداران دورادوس نباید نگران مارادونای بزرگ باشند.

 

 

دیدگاه‌ها