کد خبر : 1579589 | 08 دی 1397 ساعت 10:19 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

چند نکته درباره سرمربی 38 ساله پیکان

503 روز زندگی در 3 تیم با کاپیتان نکو

سرمربی جوان تیم پیکان در مدت یک سالی که به عنوان سرمربیگری کارش را آغاز کرده اینک سومین تیم مختلفش را تجربه می کند.

 503 روز زندگی در 3 تیم با کاپیتان نکو

به گزارش " ورزش سه" جواد نکونام سرانجام هدایت پیکان را پذیرفت و این تیم مرحله تازه تمریناتش را زیر نظر او برای حضور در نیم فصل دوم آغاز خواهد کرد. جواد نکونام در سی هشت سالگی و در دومین سال سرمربیگری اش سومین تیم مختلفش را تجربه کند. او به عنوان مربی بعد از آویختن کفش ها در کنار کی روش کار کرد اما خیلی زود این همکاری قطع و نکونام در بهمن ماه سال 95 از تیم ملی جدا شد.


او اما بعد از شش ماه و در مرداد 96 سرمربی تیم خونه به خونه بابل شد و از هفته دوم تا نوزدهم روی نیمکت این تیم نشست. او در 21 بازی با این تیم در لیگ یک و جام حذفی 11 برد، 7 مساوی و 3 باخت کسب کرد. تیم با او 40 امتیاز گرفت و به میانگین هربازی 1.90 دست پیدا کرد.


او از هفته بیست و ششم هدایت تیم نساجی را در لیگ یک به عهده گرفت و در هشت بازی آخر 6 برد و دو تساوی کسب کرد. آماری فوق العاده که نساجی را به لیگ برتر رساند. 20 امتیاز از هشت بازی و میانگین 2.5 امتیاز در هربازی آمار بسیار خوبی است که نکونام با این تیم به جا گذاشت. او سپس با نساجی به لیگ برتر آمد و در نیم فصل اول در 15 بازی 3 برد 7 تساوی و 5 باخت کسب کرد که میانگین 1.07 امتیاز برای هر بازی محسوب می شود. او با نساجی به رتبه دهم رسید و حال هدایت پیکانی را به عهده گرفته است که هم امتیاز با نساجی و به لطف تفاضل گل در رده نهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها