کد خبر : 1579599 | 08 دی 1397 ساعت 10:40 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

آیدین بعد از ۱۱ سال دوری گلباران شد(عکس)

یازدهمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، یازدهمین سالگرد درگذشت ملی پوش بسکتبال ایران آیدین نیکخواه بهرامی دیروز درحاشیه بازی تیم های شمس و اکسون، در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد. دراین مراسم اهالی بسکتبال، پیشکسوتان، دوستان،علاقمندان، صمد نیکخواه بهرامی برادر و پدر آیدین حضور داشتند.


در ابتدای این مراسم کلیپی از مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی پخش شد. در ادامه رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیدین نیکخواه بهرامی گفت: قدردانی از بازیکنان ارزشمند و بزرگ چه درمیان ما باشند و چه درمیان ما نباشند از وظایف اصلی ماست. بسیار مفتخرم که به نمایندگی از جامعه بسکتبال سهم کوچکی در برگزاری مراسم یادبود آیدین دارم. امیدوارم ادامه دهنده راه بازیکنانی مانند آیدین که اخلاق محور هستند، باشیم.


طباطبایی به جام ملت های آسیا در سال 2007 اشاره کرد و ادامه داد: در آن مسابقات ایران با کسب مدال طلا توانست به المپیک پکن برسد. من در کنار تیم بودم. به یاد دارم آیدین مقابل فیلیپین و لبنان سنگ تمام گذاشت و سهم بزرگی درپیروزی ایران داشت.


رییس فدراسیون بسکتبال در پایان ضمن قدردانی از زحمات باشگاه اکسون بیان کرد: از خانواده فرهنگی و دانشگاهی نیکخواه بهرامی برای تربیت چنین فرزندی که درمنش و اخلاق زبان زد بود سپاسگزارم.
صمد برادر آیدین نیز در حاشیه این مراسم گفت:زمانی که می‌بینم همه دوستان و اهالی بسکتبال برای بزرگداشت آیدین دور هم جمع می شوند و یادش را گرامی می دارند بسیارسربلند می شوم.


در پایان این مراسم لباس فعلی تیم ملی بسکتبال با نام آیدین و یک تندیس به پدر مرحوم نیکخواه بهرامی اهدا شد.

 

 

1367553

 

1367552

 

1367551

 

1367550

 

دیدگاه‌ها