کد خبر : 1579622 | 08 دی 1397 ساعت 11:59 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: روبینیو به باشاک‌شهیر ترکیه پیوست

باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه رسماً اعلام کرد روبینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل که در نیم‌فصل اول سوپرلیگ ترکیه در سیواس اسپور بازی می‌کرد را به خدمت گرفته است.

رسمی: روبینیو به باشاک‌شهیر ترکیه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشاک‌شهیر که نیم‌فصل اول سوپرلیگ ترکیه را با صدرنشینی به پایان برده اعلام کرد روبینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل را که در نیم‌فصل اول در سیواس اسپور بازی می‌کرد و تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد داشت را به صورت رسمی به خدمت گرفته است.

 

وبسایت رسمی باشگاه باشاک‌شهیر که مقر آن در شهر استانبول قرار دارد با انتشار اطلاعیه رسمی این باشگاه که با امضای گوکسل گوموشداغ رئیس این باشگاه منتشر شده اعلام کرد:" باشگاه ما باشاک‌شهیر برای انتقال رابسون دسوزا ملقب به روبینیو با باشگاه سیواس‌اسپور به توافق رسید. امیدواریم این انتقال برای هر دو باشگاه سبب خیر باشد".

 

1367585

 

روبینیو در نیم‌فصل اول امسال با پیراهن سیواس اسپور در شانزده بازی به میدان رفته و برای این تیم 8 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده بود. روبینیو در گذشته سابقه بازی در تیمهای میلان و رئال مادرید و منچسترسیتی را دارد و سالها یکی از مهاجمان تیم ملی برزیل بوده است.

 

روبینیو در ماه ژانویه سال گذشته از باشگاه اتلتیکو مینیرو به سیواس اسپور پیوست در حالیکه دو ماه قبل از آن از طرف دادگاهی در ایتالیا به صورت غیابی محاکمه شده و به گذراندن 9 سال زندان محکوم شده بود. علت محکومیت روبینیو توسط دادگاه ایتالیایی اتهام او مبنی بر آزار و تجاوز جنسی اعلام شده بود. روبینیو این اتهام را رد کرده و بارها اعلام کرده که کاملا بی‌گناه است.

 

روبینیو بعد از شروع خوبی که در لیگ برتر انگلیس داشت، به دلیل مصدومیت نتوانست در منچسترسیتی بدرخشد و در سال 2010 به اولین تیم خود سانتوز برزیل بازگشت. روبینیو بعد از آن بازی در میلان، گوانگجو اورگرانده و اتلتیکو مینیرو را تجربه کرد و سرانجام به ترکیه رفت تا در سیواس اسپور بازی کند. روبینیو از این به بعد با پیراهن باشاک‌شهیر صدرنشین فعلی سوپرلیگ ترکیه به میدان خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها