کد خبر : 1579623 | 08 دی 1397 ساعت 11:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فیفا و یوفا به اتفاقات بازی اینتر - ناپولی

فیفا و یوفا از شعارهای نژادپرستانه دیدار اینتر – ناپولی ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که بازی به خاطر شعارها باید متوقف می‌شد.

واکنش فیفا و یوفا به اتفاقات بازی اینتر - ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم که با برتری 1-0 اینتر به پایان رسید، شعارهای نژادپرستانه علیه کولیبالی توسط برخی از هواداران اینتر سر داده می‌شد. بلندگوی ورزشگاه بارها اعلام کرد که اگر شعارها ادامه پیدا کند، بازی متوقف خواهد شد ولی شعارها ادامه پیدا کرد و داور نیز دستور توقف بازی را نداد. پس از واکنشهای فراوانی که مطرح شد و حتی صحبت از تعلیق لیگ ایتالیا به میان آمد، حال یوفا و فیفا نیز نسبت به این موضوع واکنش دادند.

 

 

1367441

 

 

در بیانیه مشترکی که از سوی یوفا و فیفا منتشر شده آمده:" ما نگرانی خود را به خاطر شعارهای نژادپرستانه علیه کالیدو کولیبالی، بازیکن ناپولی در جریان دیدار چهارشنبه شب اعلام می‌کنیم. هر دو ارگان از اقدامات فدراسیون ایتالیا برای محروم کردن باشگاه اینتر از حضور هواداران در دو بازی بعدی حمایت خود را اعلام می‌داریم. ما واقعا این رفتار نژادپرستانه غیرقابل قبول را محکوم می‌کنیم زیرا این اقدامات، بی احترامی به پروتوکول نژادپرستی است. با وجود اعلام استادیوم، باز هم شعارها متوقف نشد. به علاوه، کادر فنی باشگاه ناپولی چندین بار به داور این موضوع را اعلام کردند. این اقدامات هیچ جایی در فوتبال ندارند."

دیدگاه‌ها