کد خبر : 1579688 | 08 دی 1397 ساعت 14:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اتفاقات ناخوشایند در فوتبال ایتالیا

پس از مرگ یک هوادار اینتر در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل ناپولی، به نظر می‌رسد درگیری بین هوادارن فوتبال در ایتالیا رو به گسترش است.

ادامه اتفاقات ناخوشایند در فوتبال ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته پیش از دیدار دو تیم اینتر و ناپولی، یک ون که متعلق به هوادار ناپولی بود، یک هوادار اینتر را زیر گرفت و سبب مرگ او شد. همچنین 4 هوادار ناپولی نیز در اطراف سن سیرو چاقو خوردند که این اتفاقات، جنجال های بسیاری را به همراه موضوع نژادپرستی درباره این دیدار به وجود آورد. اما به نظر می‌رسد بالا گرفتن خشونت گروه‌های هواداری، محدود به بازی اینتر و ناپولی نشده و اتفاقات جدیدی در ایتالیا در حال رخ دادن است.

 

طبق ادعای کوریره تورینو، یک گروه هواداری دو آتشه بولونیا، به هواداران تورینو که برای تماشای دیدار تیمشان مقابل رم راهی پایتخت ایتالیا می‌شدند، حمله کرده اند. در حقیقت، دوآتشه های بولونیا برای هواداران تورینو کمین کرده بودند و ناگهان به آنها حمله کرده و درگیری شدیدی بین دو طرف رخ داده است. دوآتشه ها ماشین های هواداران تورینو را مورد حمله قرار دادند و با سنگ به جان شیشه های خودروها و اتوبوس ها افتادند.

 

طبق ادعای کوریره تورینو، پیش از رسیدن پلیس، این هواداران دو آتشه فرار کرده اند ولی هواداران تورینو، با تعویض شیشه های خودرو، به مسیر خود ادامه داده و در ورزشگاه حاضر شدند.

 

حال باید دید که بالا گرفتن این درگیری ها در نهایت به کجا ختم خواهد شد و آیا بحران جدیدی پیش روی فوتبال ایتالیا خواهد بود یا نه.

دیدگاه‌ها