کد خبر : 1579694 | 08 دی 1397 ساعت 15:01 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

هویبرگ:

توقعات بالای گواردیولا گاهی به ضرر او می شود

مدافع دانمارکی ساوتهمپتون(حریف امروز سیتی) زمانی در بایرن شاگرد پپ گواردیولا بود.

توقعات بالای گواردیولا گاهی به ضرر او می شود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در لیگ برتر مقطع دشواری را سپری می کند. سه باخت در 4 بازی گذشته باعث شده تا فاصله این تیم با لیورپول به هفت امتیاز افزایش یابد و نه تنها صدر را از دست بدهد که تا رده سوم نیز سقوط کند. سیتی فردا باید در زمین ساوتهمپتون به میدان برود. 

 

 

1367686

 

 

پیر امیل هویبرگ که در 17 سالگی و زمانی که بازیکن بایرن بود زیر نظر گواردیولا کار می کرد و الان مدافع ساوتهمپتون است، در مورد سرمربی اسپانیایی سابق خود به تایمز گفت:« چیزهای زیادی از او یاد گرفتم ولی صادقانه بگویم که ترجیح می دادم کمی دیرتر با او آشنا می شدم و 17 سالگی برایم خیلی زود بود.

سطح فنی گواردیولا به قدری بالا بود که باید هر روز می جنگیدم و خودم را با ایده هایش وفق می دادم. در 17، 18 و 19 سالگی کار کردن با گواردیولا سخت است و ای کاش وقتی 22 یا 23 ساله بودم با او آشنا می شدم.»

 

 

1367687

 

 

هویبرگ ادامه داد:« او همیشه از من و دیگر بازیکنان می خواست که با یا بدون توپ، روی بازی احاطه و کنترل کامل داشته باشیم. مالکیت برای او همه چیز بود. پپ می خواست که همیشه بازیکنان مقابل مجبور به واکنش شوند و نه ما مقابل آنها. او شیوه بازی تیم مقابل را به دقت برای مان تشریح می کرد و می دانستیم چه چیزی در زمین انتظارمان را می کشد.

وقتی در یک بازی پیروز می شدیم و داخل اتوبوس برای بازگشت می شدیم، او بازی را دوباره تماشا می کرد و سپس وارد دفترش می شد و به آنالیز بازی می پرداخت. همین جدیت باعث شده او بهترین شود اما برخی مواقع، سطح توقعات بالای او باعث باخت تیم نیز می شود و می تواند مضر باشد. برخی مواقع بازیکنان در انتظارات بالای او غرق می شوند.. با این وجود صادقانه بگویم که او بهترین مربی ای بوده که با او کار کرده ام؛ شاید بهترین مربی تا پایان دوران فوتبالم.»

 

 

1367685

 

دیدگاه‌ها