کد خبر : 1579805 | 08 دی 1397 ساعت 22:52 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بزرگ در خانه؛

لیورپول 5 - 1 آرسنال؛ آنفیلد در حال و هوای قهرمانی

لیورپول موفق شد با ارائه نمایشی طوفانی با نتیجه 1-5 آرسنال را مغلوب کند.

لیورپول 5 - 1 آرسنال؛ آنفیلد در حال و هوای قهرمانی


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آرسنال ابتدا با گل مایتلند نایلس موفق شد از لیورپول پیش افتد، اما مرسی سایدی ها در همان نیمه اول چهار بار دروازه حریف را باز کردند و در نیمه دوم نیز یک گل دیگر به ثمر رساندند تا با کسب این پیروزی شیرین، فاصله خود را با تاتنهام رده دومی به 9 امتیاز برسانند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 و روی اشتباه عجیب فابینیو برای آرسنال ایجاد شد اما ضربه زمینی ایوبی با عکس العمل آلیسون همراه شد.

 

1367811

 

اما در دقیقه 11 آرسنال به گل رسید. ارسال تماشایی ایوبی با ضربه مایتلند نایلس در دهانه دروازه همراه شد تا توپچی ها در خانه لیورپول به گل اول برسند.

 

لیورپول بعد از دریافت گل سراپا حمله شد و تنها 3 دقیقه بعد و با اشتباه مصطفی، توپ در مقابل روبرتو فرمینو قرار گرفت تا او با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1367800

 

1367802

 

حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 16، این بار روبرتو فرمینو با یک حرکت انفرادی و ضربه ای زیبا موفق شد گل دوم لیورپول را به ثمر رسانده و تیمش را پیش اندازد.

 

1367801

 

در دقیقه 23 و با اشتباه لیخشتاینر، سادیو مانه می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه او با مهار برند لنو همراه شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 32 و با پاس عرضی و دقیق محمد صلاح، این بار سادیو مانه با یک ضربه دقیق در مقابل دروازه موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

1367807

 

در ادامه آرسنال تلاش زیادی برای جبران گل های دریافتی داشت و می توانست توسط مایتلند نایلس به گل دوم برسد اما ضربه او از پشت محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول، سوکراتیس یک پنالتی به لیورپول تقدیم کرد تا محمد صلاح گل چهارم را نیز به ثمر رساند و مرسی سایدی ها با برتری 1-4 راهی رختکن شود.

 

1367808

 

1367812

 

در ابتدای نیمه دوم محمد صلاح می توانست گل پنجم لیورپول را نیز به ثمر برساند اما ضربه او توسط برند لند مهار شد. در دقیقه 56 روبرتو فرمینو برای ثبت هت تریک اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه آرسنال کرد اما دروازه بان آرسنال در دو مرحله ضربه او را مهار کرد.

 

اما حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 65 و این بار با خطای کولاسیناچ روی لوورن صاحب یک پنالتی دیگر شد و این بار فرمینو موفق به گلزنی شد تا لیورپول 1-5 از حریف خود پیش افتد.

 

در دقیقه 75 ژردان شقیری می توانست گل ششم لیورپول را نیز به ثمر برساند اما برند لنو این بار واکنش خوبی برابر ضربه بازیکنان حریف نشان داد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و گرچه در لحظات پایانی ضربه محمد صلاح توسط برند لنو مهار شد، اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و لیورپول 1-5 آرسنال را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها