کد خبر : 1579828 | 09 دی 1397 ساعت 00:18 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: شکست ما تقصیر داور نبود

اونای امری، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که تیمش باید از شکست 5-1 مقابل لیورپول درس بگیرد.

امری: شکست ما تقصیر داور نبود

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در دیدار امشب ابتدا از حریف پیش افتادند اما در ادامه با دریافت 5 گل، شکست سختی را متحمل شدند.

امری در پاسخ به این سوال که آیا تیمش نتوانست بعد از پیش افتادن، با سرعت بازی لیورپول تطبیق پیدا کند، گفت:" بله، شاید. فکر می کنم شروع خوبی داشتیم اما بعد از گل ما، آنها جلو کشیدند و وقتی در آنفیلد حمله می کنند، این کار را با اراده بالا انجام می دهند و با بازیکنانی که در سراسر زمین می توانند سرنوشت ساز شوند. آنها سه گل سریع به ثمر رساندند و لحظات سختی برای ما بود. ما در رختکن صحبت کردیم. این تجربه دیگری برای ما بود. یک تجربه بد اما تجربه ای که می توانیم از آن یاد بگیریم.

در نیمه دوم، باید بلند می شدیم و موقعیت مان در زمین را به طور فردی و تیمی حفظ می کردیم. دو گل آخر که روی دو پنالتی بود، فکر می کنم خیلی برای من سنگین بود. فکر می کنم استفاده از VAR مهم است. سال آینده از آن استفاده می شود زیرا به داوران کمک می کند که تصمیمات بهتری بگیرند.

 

1367808

 

ما اکنون تنها می توانیم به دیدار سه شنبه فکر کنیم و می دانیم که فاصله مان با لیورپول این نتیجه نبود. ما کار زیادی باید انجام بدهیم؛ همین طور از لحاظ دفاعی . می دانیم که باید بهتر شویم."

هرچند دو گل لیورپول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما امری پیروزی لیورپول را حاصل تصمیمات داوری نمی داند.

" نتیجه واضح است. این به خاطر داوری نیست. این دیدار اتفاقات مثبتی هم داشت. برای مثال مایتلند نیلز به عنوان وینگر راست بازی کرد و گل هم زد. او خوب کار کرد. همچنین الکس ایووبی. بعد از چند بازی که خوب نبود،امروز 90 دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت."

مسوت اوزیل که در دیدار رفت آرسنال مقابل لیورپول، کاپیتان توپچی ها بود، در دیدار امشب حضور نداشت. امری در مورد غیبت او گفت:" اوزیل مصدوم است؛ از ناحیه زانو. نمی دانم مصدومیت او جدی است یا نه اما از ناحیه زانو است."

دیدگاه‌ها