کد خبر : 1579841 | 09 دی 1397 ساعت 08:30 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: بازیکن لیورپول بودن فوق العاده است

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از پیروزی 5-1 تیمش مقابل آرسنال، تاکید کرد که هیچ محدودیتی برای جاه طلبی های تیمش وجود ندارد.

فن دایک: بازیکن لیورپول بودن فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، سه گل از روبرتو فیرمینو و گل های سادیو مانه و محمد صلاح، پیروزی 5-1 لیورپول مقابل آرسنال را رقم زد تا با توجه به شکست تاتنهام برابر وولور، اکنون قرمزها با 9 امتیاز برتری، در صدر جدول لیگ برتر جای داشته باشند.

فن دایک که در این دیدار هم نمایش کم نقصی داشت، به خبرنگاران گفت:" ما هنوز احتیاج داریم چیزهای زیادی را بهبود ببخشیم اما واضح است که از شرایطی که در آن قرار داریم خیلی راضی هستیم.

 

1367806

 

می خواهیم همچنان پیش برویم، سخت کار کنیم، خوب کار کنیم و به پیشروی ادامه بدهیم. هرچیزی ممکن است. ما باید به این شکل برویم و بازی کنیم. هر چیزی ممکن است.

ما نیاز داریم که این کار را به بهترین شکل انجام بدهیم. این روزها همه چیز دشوار است اما لحظات فوق العاده ای برای بازیکن لیورپول بودن است."

لیورپول در دیدار بعدی اش به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و در صورتی که بتواند در آن دیدار به پیروزی برسد، گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ انگلیس برای اولین بار از سال 1990 برخواهد داشت.

دیدگاه‌ها