کد خبر : 1579843 | 09 دی 1397 ساعت 09:33 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

گل بدون نگاه فیرمینو، شلیک به قلب آرسنال(عکس)

فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول در بازی دیشب تیمش مقابل آرسنال با دو گل پشت سر هم در ابتدای بازی نشان داد که شب، شبِ او است. گل اول فیرمینو اما هواداران او را دوباره شیفته‌اش کرده.

گل بدون نگاه فیرمینو، شلیک به قلب آرسنال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو در لیورپول بیش از هر چیز به خاطر گلهای خاصی که به دون نگاه کردن به توپ به ثمر می‌رساند مشهور است، گلهایی که لیورپولی‌ها از آن به عنوان گلهای " no-look" یاد می‌کنند. این ستاره برزیلی دیشب در جریان بازی حساس دو تیم لیورپول و آرسنال هم با زدن یک گل نو- لوک یا بدون نگاه دیگر، هواداران لیورپول را غرق شادی کرد و اعصاب آرسنالی‌ها را به هم ریخت.

 

1367878

 

جالب اینجا است که فیرمینو پیش از بازی دیشب هشت ماه بود که در آنفیلد موفق به گلزنی نشده بود ولی دیشب با یک هت‌تریک نشان داد که دوباره به روزهای اوج خود بازگشته. آرسنال در دقیقه یازدهم با گل اینزلی میتلند نایلز از لیورپول جلو افتاد ولی سه دقیقه بعد این فیرمینو بود که همچون پرنده‌ای رقصان از میان دفاع ایستا و بی‌حرکت آرسنال گذشت و تصمیم گرفت بدون اینکه به مقصد توپ نگاه کند توپ را وارد دروازه آرسنال کند. هواداران آرسنال از وضعیت دفاع تیم‌شان به اندازه کافی ناراحت بودند و گل  بدون نگاه فیرمینو برای آنها حکم دشنه‌ای را داشت که در قلب‌شان فرو می‌رفت.

 

1367879

 

1367876

 

بعضی از هواداران آرسنال بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی به این اشاره کردند که دفاع بدون نگاه آرسنالی‌ها باعث شد فیرمینو گل بدون نگاه خود را به ثمر برساند. به نظر می‌رسد هواداران آرسنال گل خاص فیرمینیو را تحقیرآمیز دانسته‌اند و با بررسی توئیت‌های آنها به نظر می‌رسد با وجود شکست 5-1 در مقابل حریف سنتی‌شان لیورپول، آرسنالی‌ها از گل بدون نگاه  فیرمینو بیشتر از هر چیز دیگر ناراحت هستند.

 

اما ضربات مهلک فیرمینو بر پیکر آرسنال به این گل استثنایی منحصر نبود و او تنها 90 ثانیه بعد گل دوم خودش را وارد دروازه توپچی ها کرد تا نشان دهد لیورپولی ها قصد دارند با سه امتیاز از آنفیلد خارج شوند. و در نهایت فیرمینو با گل سوم خود در این بازی یک هت تریک بسیار باارزش به نام خود ثبت کرد تا در عین حال رکورد بیشترین تعداد گلهای به ثمر رسیده توسط فوتبالیست های برزیلی در لیگ برتر را بشکند. پیش از این رکورد بیشترین گلهای به ثمر رسیده توسط برزیلی ها در اختیار فیلیپ کوتینیو قرار داشت. فیرمینو  با گل اول خود در بازی دیشب به رکورد کوتینیوی برزیلی همبازی سابقش در لیورپول رسید و با گلهای بعدی رکورد او را شکست. با این حساب به نظر می رسد فیرمینو به این زودی ها گل اول خود به آرسنال در بازی دیشب را فراموش نخواهد کرد. با اینکه شکی نیست که اشتباه مدافعین آرسنال در به ثمر رسیدن گل اول فیرمینیو نقش داشت ولی نحوه به ثمر رسیدن گل، با شگرد خاص او، بدون نگاه کردن به دروازه و دنبال کردن مسیر حرکت توپ، این گل زیبا را به یکی از جالب توجه ترین گلهای فیرمینو تبدیل کرده است. 

 

دیدگاه‌ها