کد خبر : 1579878 | 09 دی 1397 ساعت 11:14 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلکسیون شادی گل های فیرمینو

هت تریک کاراته باز، هفت تیر کش و ژیمناست!

روبرتو فیرمینو شب گذشته مقابل آرسنال آنقدر گل زد که فرصت شادی های مختلف را پیدا کرده باشد.

هت تریک کاراته باز، هفت تیر کش و ژیمناست!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی تیم لیورپول در دو فصل قبلی یکی از بهترین بازیکنان تیم یورگن کلوپ بوده است. پس از جدایی لوییز سوارز، او جانشینی به حق برای مهاجم اروگوئه ای بوده و همچنین موفق شده که مهاجمانی نظیر استوریج را نیمکت نشین کند.

 

البته در موضوع گلزنی فیرمینو زیر سایه محمد صلاح بود اما هت تریک در برابر آرسنال، ارزش های او به عنوان یک مهاجم نوک را نشان داد. فیرمینو که بیشتر در پست مهاجم 9 کاذب بازی می کند، در دقیقه 14 بازی با آرسنال پس از دریبل یک بازیکن توپ را به صلاح سپرد، ضربه مهاجم مصری به مدافعان آرسنال برخورد کرد و در مقابل دروازه به فیرمینو رسید تا او بازی را به تساوی بکشد.

 

1367907

 

یک دقیقه بعد او بار دیگر یکی پس از دیگری آبی پوشان آرسنال را از پیش رو برداشت اما این بار دیگر به صلاح پاس نداد و خودش با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه آرسنال رساند. پس از گل فیرمینو که شادی های گل جذابی دارد، توانایی اش در کارهای ژیمناستیکی را هم نمایان کرد!

 

1367910

 

1367909

 

اما این پایان کار مهاجم برزیلی در این بازی حساس نبود. در نیمه دوم، لیورپولی ها یک کرنر گرفتند و آن را با پاس کوتاه آغاز کردند. سپس سانتری به داخل محوطه جریمه آرسنال باعث شد تا لیخشتاینر بازیکن لیورپول را سرنگون کند و داور حکم به پنالتی بدهد. فیرمینو شوتش را به سمت راست و برخلاف جهت لنو زد تا موفق شود بیش از نیمی از گل های تیمش را به نام خود ثبت کند.

 

پس از گل نیز کلکسیونی از شادی های گل را از خود نشان داد تا ورزشگاه آنفیلد را غرق در شادی کند. مهاجم شماره 9 لیورپول که شباهت چهره جالبی به شرق آسیایی ها دارد، در خوشحالی های پس از گل نیز خود را یک کاراته کا یا ژیمناست نشان می دهد و حسابی از هواداران لیورپولی دلبری می کند.

 

1367912

 

او که بیشتر در زمین حریف حضور داشت، توانست آمار 86.7% پاس صحیح را به ثبت برساند که آمار بسیار خوبی به شمار می رود. وی همچنین 2 پاس کلیدی برای همبازیانش ارسال کرد و 3 مرتبه نیز آرسنالی ها را دریبل زد. فیرمینو 4 شوت در چارچوب داشت که 3 تا تبدیل به گل شدند!

 

1367908

 

فیرمینو در این فصل 20 بازی برای لیورپول انجام داده و توانسته 7 گل برای لیورپول بزند. رکورد فصل پیش این بازیکن 15 گل بود و وی همچنان از دو بازیکن دیگر خط حمله تیمش کمتر گل زده اما با این روند گلزنی می تواند رتبه بهتری در جدول گلزنان برای خود دست و پا کند.

 

 

دیدگاه‌ها