کد خبر : 1579885 | 09 دی 1397 ساعت 11:24 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

برندان راجرز: منصف باشیم؛ رنجرز از ما بهتر بود

برندن راجرز سرمربی سلتیک بعد از شکست تیمش در دربی بزرگ مقابل رنجرز، به خاطر شکست تیمش بهانه‌تراشی نکرد ولی گفت چیزی تغییر نکرده و سلتیک قهرمان امسال لیگ برتر اسکاتلند است.

برندان راجرز: منصف باشیم؛ رنجرز از ما بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، برندن راجرز سرمربی سلتیک که تیمش دیشب در ورزشگاه خانگی رنجرز از این تیم 1-0 شکست خورد، گفت برای شکست تیمش بهانه‌تراشی نمی‌کند. راجرز دستهای خود را به علامت قبول شکست بالا برد و قبول کرد که در ورزشگاه ایبراکس تیمی که بهتر بوده برنده شده است.

 

 

این درحالی است که سلتیک چند بازیکن کلیدی خود را برای دربی در اختیار نداشت و فیلیپ بنکوویچ و میکائل لوستیش دو بازیکن دیگر این تیم هم در نیمه اول مصدوم شده و مجبور به ترک زمین شدند. ولی راجرز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" رنجرز شایسته پیروزی در این بازی بود. ما خوب بازی نکردیم. ما اشتباهات خیلی زیادی مرتکب شدیم که دلیلی نداشتند و نباید اتفاق می‌افتادند".

 

1367920

 

راجرز در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما باید خیلی زود در تیم چند تغییر بوجود بیاوریم. در این بازی بعضی نقص‌ها را متوجه شدیم که اگر به آنها رسیدگی نشود بعدا برایمان دردسرساز خواهند شد".

 

 

راجرز در ادامه گفت:" واقعیت این است که هیچ بهانه‌ای ندارم. ما البته چند بازیکن نداشتیم ولی در روزی که رنجرز بهتر از ما بود متاسفانه یکی از بد‌شانس‌ترین روزهای خودمان را سپری کردیم. نه، واقعیت این است که خوب بازی نکردیم. در زمان برد باید متواضع بود و در زمان شکست، منصف.  جواب منصفانه من این است که آنها امروز نسبت به ما بهتر بودند و باید این را بپذیریم".

 

 

1367921

 

دیدگاه‌ها