کد خبر : 1579906 | 09 دی 1397 ساعت 10:53 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کریستال پالاس - چلسی

دو تیم کریستال پالاس و چلسی، امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کریستال پالاس - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با 40 امتیاز از 19 بازی لیگ برتر، در رده چهارم قرار گرفته است.شاگردان مائوریزیو ساری که روند بسیار خوبی را پیش گرفته بودند، در هفته های اخیر متحمل دو شکست شده اند و از همین رو امتیازات از دست رفته آنها بیشتر به هفته های اخیر تعلق دارد. چلسی در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و امیدوار است که بتواند این شکست ها را پشت سر گذاشته و رو به کسب پیروزی گام بردارد.

اختلاف آنها با صدر جدول یعنی لیورپول، با یک بازی کمتر، به 14 امتیاز رسیده و چلسی با کسب پیروزی در این بازی می‌تواند این اختلاف را به 11 امتیاز کاهش دهد. همچنین با توجه به شکست آرسنال، فرصت خوبی برای آبی ها به وجود آمده تا اختلاف خود را با آرسنال رده پنجمی نیز بیشتر کنند.

 

 

1365103

 

 

در آن سو کریستال پالاس با 19 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است. آنها با منطقه سقوط تنها 5 امتیاز فاصله دارند و با رده بالاتر خود، 6 امتیاز. بدین ترتیب، کسب پیروزی برای آنها اهمیت بالایی خواهد داشت و باید دید که آیا می‌توانند کار چلسی را سخت کنند یا نه.

 

کریستین بنتکه به علت مصدومیت به این بازی نخواهد رسید و حضور مارتین کلی و وین هنسی هنوز مشخص نیست. در آن سو، کریستنسن و پدرو به علت مصدومیت به بازی نمی‌رسند و حضور ویکتور موزس، آلوارو موراتا و هادسون اودوی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1367944

دیدگاه‌ها