کد خبر : 1579914 | 09 دی 1397 ساعت 12:01 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

امید ابراهیمی مهره بی جانشین تیم ملی

در شرایطی که تیم ملی دو هافبک دفاعی خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد همه چشم ها در آن منطقه به امید ابراهیمی دوخته شده است.

 به گزارش "ورزش سه"،  سعید عزت اللهی ، علی کریمی دو بازیکن در پست هافبک دفاعی به علت مصدومیت در آخرین لحظه ها از حضور در اردوی نهایی تیم ملی جا ماندند، اما امید تیم ملی هم چنان با صلابت در کمپ زیبا و مجهز اسپایر در حال پی گیری تمریناتش است تا یک بار دیگر ارزش های خود را به  کارلوس کی روش ثابت کند.


شاید  اگر امید ابراهیمی  را شبیه ترین عضو تیم ملی به سرباز کی روش تشبیه کنیم سخنی به گزاف نرانده باشیم؛ چرا که کمتر دیده ایم او حتی از یک درگیری خودش را کنار بکشد و این جنگندگی او در لباس تیم ملی ابعاد جدید تری هم  به خود می گیرد که در قامت کمتر بازیکنی می توان آن را مشاهده کرد.

 


شاید بزرگترین دغدغه کی روش مصدومیت و یا محرومیت  احتمالی امید ابراهیمی باشد؛ زیرا ما در تمام نقاط زمین  دارای  جایگزینان شایسته ای هستیم؛ اما با توجه به مصدومیت دو بازیکن در این منطقه  برای این  هافبک بی ادعای اهل نکا شاید به سختی بتوانیم  جانشینی را تعیین کنیم. او هر تیمی را  به خود وابسته می کند و  احیانا هیچ کس مثل تماشاگران استقلال نمی توانند فقدان او را در ترکیب تیمشان توضیح دهند و امیدواریم این کابوس  شامل حال تیم ملی نشود.


به هر حال ما او را درحال حاضر دراختیار داریم و این در حالی  است که او در طول این نیم فصل با بازی در کنار نایجل  دی یونگ هافبک با تجربه هلندی درس های زیادی را فرا گرفته است. پس بی صبرانه منتظر سوت آغار اولین دیدار تیم ملی هستیم تا یک باردیگر امید ابراهیمی را هم چنان جنگنده و موثر در ترکیب تیم ملی ببینیم.

دیدگاه‌ها