کد خبر : 1579925 | 09 دی 1397 ساعت 11:32 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

ساوتهمپتون امروز در ورزشگاه سنت ماری میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، پس از 3 شکست در 4 بازی اخیر، اختلاف امتیازات سیتی با لیورپول به 7 امتیاز رسیده بود. روز گذشته لیورپول موفق شد آرسنال را شکست دهد و حالا با یک بازی بیشتر،  10 امتیاز اختلاف بین دو تیم وجود دارد و مطمئنا گواردیولا و شاگردانش در تلاش هستند که اختلاف امتیاز را با لیورپول حفظ کرده و اجازه ندهند که بیشتر شود. شاگردان پپ، تا پیش از دیدار روز گذشته، بهترین تفاضل گل را در بین تیم‌های لیگ برتری داشتند ولی با پیروزی 5-1 لیورپول، حالا شاگردان کلوپ با تفاضل گل مثبت 40 در صدر جدول هستند.

 

1363857

 

 

سیتی با توجه به تساوی تاتنهام، به رده سوم سقوط کرده و از همین رو، کسب پیروزی در دیدار امروز برای آنها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار خواهد بود.

 

در آن سو ساوتهمپتون با کسب 15 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و روند بسیار ضعیفی را طی نموده اند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای سیتی، 1 پیروزی برای ساوتهمپتون و 1 تساوی به دست آمده و از همین رو، سیتیزن ها باید مراقب باشند که مقابل ساوتهمپتون امتیازی از دست ندهند. کلودیو براوو، مانگالا و بنجامین مندی به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و فابین دلف به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. حضور فرناندینیو، گابریل ژسوس و کمپانی نیز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1367963

دیدگاه‌ها