کد خبر : 1579963 | 09 دی 1397 ساعت 14:17 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه دعوا در باشگاه به خاطر رضایتنامه

نفت ایمانی را 2 میلیارد به تراکتور می‌فروشد

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه رفت و در نهایت این جلسه به درگیری جدی بین طرفین انجامید.

نفت ایمانی را 2 میلیارد به تراکتور می‌فروشد

به گزارش" ورزش سه" بازی های نیم فصل اول تازه تمام شده بود که اکبر ایمانی هافبک وسط 26 ساله صنعت نفت آبادان در اینستاگرامش اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد. خیلی زود هم خبر آمد که تراکتورسازی مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود اما علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از این اتفاقات مصاحبه ای انجام داد و از این روش درخواست برای جدایی بازیکنان انتقاد و اعلام کرد اینگونه به بازیکنان رضایتنامه نمی دهد.


با این وجود خبرهایی مبنی برحضور اکبرایمانی در تراکتور و جدایی اش از آبادان به گوش می رسید اما آخرین اتفاقاتی که میان او و باشگاه رخ داده کمی ماجرا را پیچیده کرده است. ایمانی که برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه نفت رفته ، به خاطر اتفاقاتی که در جلسه می افتد با مسئولان باشگاه درگیر شده و مساله جدی می شود. گفته می شود سطح درگیری رخ داده در باشگاه کمی فراتر از اتفاق های معمولی است که اصولا در فوتبال رخ می دهد. با این وجود نتیجه این درگیری به جایی رسیده است که باشگاه صنعت نفت اعلام کرده تیمی که اکبر ایمانی را می خواهد برای دریافت رضایتنامه این بازیکن دو میلیارد تومان به این باشگاه بدهد.


موضوعی که ماجرای جدایی این بازیکن از صنعت نفت را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

 

دیدگاه‌ها